Inlägg från: LokesMammi |Visa alla inlägg
  • LokesMammi

December Bebis 2010 :)

linasmama skrev 2011-09-09 21:24:23 följande:
    Suzzy - Så söt han är! Sixten har lite för mycket hull istället
    Tack! Kanske bättre med för mkt än för lite! =)
    Han fryser ofta! =) Tror iaf det då underläppen skakar som om han hackar tänder! =)
    Fast det har han iofs gjort sen han föddes! =) hihi
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    ludicrous skrev 2011-09-09 22:23:04 följande:
    Är det många som har taskiga nätter nu?

Emil sover jättedåligt. Han sover bra på dagen, men natten är pest och pina. Han är ledsen och far omkring i sin säng. Han har alltid varit lätt att lägga men nu gråter han massor.

På nätterna snurrar han massor i sängen, ligger på tvären eller i fotänden. Eller så kör han in huvudet i gaveln och försöker fortsätta krypa, så han står på fötterna, med huvudet i hörnet, och trampar. Så blir han ledsen ledsen :(
    Vi har haft bra nätter nu. *peppar peppar*. Tror Loke är i nån utvecklingsfas där han uppmärksammar mkt o är trött. hehe. Eller så har det slutat klia o han kan sova på nätterna. Sover t.om bra på dagarna! Loke leker också rövare i sängen. En morgon hittade inte sambon Loke i sängen. Han tittade sig omkring tills han såg ngt som rörde sig under täcket i fotändan. Där låg han. hihi Så söt! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    Mysmamma70 skrev 2011-09-10 07:13:43 följande:

Så här ser Cornelia ut med sina 7,1 kg och 69 cm, inte sååå smal, men benen är tunna
    Ser tunn ut hon med! =) Men hon ser ut o ha tjockare lår än vad Loke har! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    ludicrous skrev 2011-09-10 15:22:08 följande:
    Jag står inte ut längre :(

Jag äter cerazette o blöder två-tre ggr /månad. Jag får en förskräcklig mensvärk så jag ligger däckad o blir kallsvettig bara jag reser mig. Jag blir nedstämd o mår dåligt. Jag ORKAR inte må så minst varannan vecka :(
    Va konstigt! Så mådde inte jag på cerazetten. Hade ingen mens alls, mensvärk hade man men kändes som lätta värkar! =)
    Byt p-medel om du inte är nöjd. Jag har nu spiral o jag har blödit sen den sattes in! =)
    Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Åkte ut? Är du för "kort"?
    P-stav? Är jag nöjd med. P-plåster? Andra mini-piller? Om det finns! =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Har du tagit ut full mammapeng? Eller det kanske inte fungerar på samma sätt i dk! =)
    Om jag hade tagit ut full mammapeng hade den gått ut nångång i höst. Tog ut 7 dagar/v de 2 el 3 första månaderna. Sen tog jag ut 5dagar. Nu har jag 3 dagar/v! =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi

Inatt blir Loke 8 månader!
    Vid den här tiden för 8månader sedan gick jag hemma o mamma klockade mina värkar! hehe. Om drygt en timme ringde jag till fl o ville komma in men fick inte. Lade mig i duschen ist som dom tyckte jag skulle göra! Kl 13.30 hade vi en tid dit! =)
    Tänk, 8månader sedan. Hualigen! Känns inte som så lång tid! Våra pluttar blir ju snart 1år! Stanna tiden tack! =)

Loke 11/1-11
  • LokesMammi
    April barn skrev 2011-09-11 19:28:14 följande:
    LokesMammi skrev 2011-09-11 19:25:19 följande:
    Är det någon mer var barn gnisslar tänder? :/
    Oj nej han har ju bara fått två tänder i underkäken än, du får nog fråga om det på bvc kanske ?
    Loke har sex tänder. Han gnisslar dom när han äter. Jag får rysningar. Så obehagligt! :/
    Loke 11/1-11
Svar på tråden December Bebis 2010 :)