• s89

December Bebis 2010 :)

NhjärtaD skrev 2010-06-14 11:20:30 följande:
    Jaha okej, men ändå en dag framåt

Ska de ha extra koll på dej nu då?
    Ja precis Glad 
    Nej jag tror inte det. Ska prata med min BM på fredag. Men hoppas att det inte ska vara några hinder. Men tänk dem som bär tvillingar, de får ju plats.. Men man blir ju orolig. Hoppas hoppas allt går bra!!  
  • s89
    NhjärtaD skrev 2010-06-14 11:24:23 följande:
    okej...konstigt ändå...
    Klart man blir, hade jag med blivit!!
    Ja jag skulle gärna vilja ha lite extra kontroller.. Men får väl se vad BM säger på fredag.
    Tack för att du lyssnar och har förståelse Glad 
  • s89
    NhjärtaD skrev 2010-06-14 11:29:35 följande:
    Håller tummarna att hon med är det & ger lite extra kontroller!!!
    kram på dej {#emotions_dlg.flower}
    Kram kram!! {#emotions_dlg.flower}
  • s89
    NhjärtaD skrev 2010-06-15 11:18:46 följande:
    Idag är vi alla hemma mys, ska plugga lite nu bara medans de är ute!

Har sovit dåligt nu i två nätter, jobbigt...ligger & vrider & vänder på mej...funderar på vår ekonomi, den är inte på topp nu för jag har inte fått jobba så mycket som jag måste osv...
    Jag kan bli så stressad av sånt!!!!! usch....ska prata med min man sen om detta, han brukar lugna mej....

Kanon väder när vi steg upp idag, men nu börjar det komma stora gråa moln men än skiner solen

kram på er
    Lycka till med pluggandet o hoppas att ekonomin löser sig,..,Glad
    Kram!
  • s89
    empans skrev 2010-06-15 16:29:18 följande:
    Halloj alla härliga mammor och blivande sådana!

Har ju varit rätt försiktig med att berätta för omvärlden att jag är gravid. Igår fick vi en leverans av en massa varor till jobbet. Jag bad killen som kom med grejerna bära in dem och ställa dem på ett speciellt ställe för att jag inte orkade flytta på dem sen (de var stooora lådor) eftersom jag har problem med lederna. Då säger karln "foglossning eller?". Jag blev helt paff.. "Öhh nej verkligen inte" fick jag fram. "Vad är det där då?" kontrade han och pekade leendes på min mage. VA?!? Trodde inte det syntes så mycket... Suck. Kunde inte göra annat än skratta.. Jag har ju inte ens berättat på jobbet än men de börjar nog fatta, vankar som en anka för att jag har så ont i höfterna. Lite vågat av honom i alla fall tycker ni inte? 

De ringde idag från sjukhuset ang provsvaren från vårt KUBtest. 1/20 000 för downs resp 1/17 900 för någon annan trisomi. Gick inte att få mycket bättre värden sa hon. 

Kram på er tjejer!
    Må gott! 
    hehe dessa karlar ;) Ååå grattis till dina värden. Superbra ju!! Glad
  • s89

Momalicious:
    Visst är det underbart att sen den lill*?
    Sötnosen ! Glad 

• s89

Ensammamma: Usch din stackare. Hoppas det blir bättre snart.
    Kram! 

• s89
    ensammamma skrev 2010-06-18 10:45:09 följande:
    Tack alla er med era fina kommerntarer... De värmer väldigt mycket... Jag fick reda på igår att jag kommer förmodligen att va sjukskriven under hela min gradivitet så jag kommer att klättra väldigt mycket på väggarna... Jag måste snart skaffa mig en hobby som jag kan göra medan jag går hemma å sjukskriven......
    Usch då.. Så länge? Jag ska till min  BM nu, har varit sjukskriven i 3 veckor för foglossning nu, Får se om det blir förlängt eller ej.. Hoppas du hittar någon sysselsättning så du slipper klättra på väggarna Flört Men visst, man blir tokig av att bara gå hemma!
    Hoppas det löser sig för dig.
    Kram 
  • s89
    Tisseltassel skrev 2010-06-18 11:20:11 följande:
    Nu har jag lärt mig att man aldrig ska ropa hej.. Efter två veckors upphåll från kräkningar så har de denna vecka tagit fart på riktigt igen.. Jag är så less. Jag kräks varje dag nu igen och idag är jag i vecka 16 enligt bm 17. Detta håller nog i sig hela graviditeten.
    Fy din stackare.... :( Hoppas att du slipper kräkas hela graviditeten. Jag mådde illa i ca 5 veckor i början, Och det var PEST!!! Så din stackare. Hoppas verkligen du slipper eländet snart.
  • s89
    ensammamma skrev 2010-06-18 22:02:57 följande:
    De har en del att göra med min rygg å sen mina kräkningar mm.... 

Jo jag hoppas verkligen att jag hittar nått att göra så jag slipper klättre på väggarna.....
    Ajdå. Hoppas det blir bra snart. Kram {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden December Bebis 2010 :)