Inga spermier..
Jag tror visst att det KAN vara som du beskriver med De som Skilde sig men det är nog inte Större separationsprocent på par som inte kan få genetiska barn tillsammans än de " vanliga" paren.
Jag tror visst att det KAN vara som du beskriver med De som Skilde sig men det är nog inte Större separationsprocent på par som inte kan få genetiska barn tillsammans än de " vanliga" paren.
Lillstoran det är otroligt många av dina vänner och bekanta som upplevt fertilitetsrelaterade saker. Och du hänsyftar till saker som är svårt att säga något om men har ställt personliga frågor som du fått svar på, nu undrar jag, vad vill du med fina resonemang?
Fina
Gah... fina
Jag skrev ett inlägg riktat tull lillstoran där telefonen ändrade dina till fina hela tiden, jag försökte korrigera detta.
Lillstoran du är inne och argumenterar med människor som lever den här verkligheten på ett ganska okänsligt sätt och är inte så intresserad av att berätta vart du vill komma med dina resonemang. Kanske tröttnar folk?
Fast du svarar ju inte när du får en direkt fråga...
Jag har inga bekymmer med att få ett svar på frågan här :)
Memphis: stort grattis, nu är det som du skriver bra resten kvar ;)
Det går upp och ner tycker jag. Jag blev gäss först när vi såg + men sedan var det ju nattsvart när vi trodde att det var missfall i v 6. Min sambo blev glad när vi fick veta i v 11 att det fanns ett foster och jag också egentligen men jag var så rädd att det tog över och det gör det fortfarande då och då. Man analyserar rörelser och sparkar och bristen av dem och tonfall hos bm och sf- mått och Gud vet allt! Jag tycker själv att jag är tröttsam ibland!
Men faktiskt oftast är jag ju glad och förväntansfull och fortfarande mycket skeptisk till att det verkligen finns en bebis där inne.
Oj kära kära så svårt!! Men är du hundra? Jag trodde ju också och blödde massor men det var inget missfall, men jag vet ju det är så tungt då svårt och man vet inte hur
Man ska känna eller nåt! Stor kram till er!
memphis, jag skriver ett mail till dig just nu, jag vill inte skriva ut alla detaljer för då kanske någon fattar vem jag är.. (NOJJIG)
Är det verkligen i morgon? Förra året var det 28e maj, är det kanske så att det är dagen före mors dag vart är tänkt?
Ni provar om det går att plocka ut spermier med nål ur testiklarna, det gör vi. Inga spermier i utlösningens men det finns i några procent av gångarna och det är nog för att göra icsi. Hoppas ni kan det också, men kan ni inte det förflyttas fokus mot vad ni kan göra, misstänker jag. Och då blir det nya beslut.
Ja världen kastas omkull, men, trod ET eller ej, man överlever detta också. Det är konstigt men sant.
Alltså, det är inte spa tt du bildar familj med donatorn, du och din man har ett gemensamt dilemma, NI kan inte få barn tillsammans på det enklare sättet, hur NI lösöre ET kan ju se olika ut men det är NI tillsammans. Gå och prata med någon om det är jobbigt, det kanske hjälper.
Vi gör syskonförsök just nu. Icsi1 fungerade och vi fick ett barn, nu prövar vi att få ett syskon, syskonförsök 1 gick åt skogen, nu avvaktar vi och ska väl försöka igen om ett tag.
Alltså autocorrect, ni löser ska det vara och inte lösöre
Ja vi hittade spermier i testikeln,