Inlägg från: Joppis |Visa alla inlägg
  • Joppis

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

Triskele skrev 2010-04-28 12:53:36 följande:
    Ja, uppenbarligen är det en vägg jag talar med.
    Passar inte svaren?
  • Joppis
    BigDaddy skrev 2010-04-28 14:00:11 följande:
    Jag återknyter också här till min TS: Sverigedemokraterna är ett Främlingsfientligt Parti! Tänk på det innan ni röstar.
    Vad är du rädd för?
  • Joppis
    Triskele skrev 2010-04-28 14:04:11 följande:
    Nej, realist. Och för fri rörlighet. Jag skulle gärna se en invandring på 150.000 per år, helst netto, men det beror lite på om utvandringen ökar eller inte.
    Ja, om det skulle vara en invandring i den omfattning med dagens integration så är det raskrig i landet inom en 5-års period.Det kan jag lova dig.
  • Joppis
    BigDaddy skrev 2010-04-28 14:13:41 följande:
    Det här däremot, det låter som en människa driven av rädsla och farhågor.
    Jag är inte alls rädd.... Vill bara inte vare sig deltaga eller riskera min och min familjs säkerhet när det väl blir kravaller...
  • Joppis
    Triskele skrev 2010-04-28 14:14:20 följande:
    Raskrig? Mellan vilka raser?
    Klyschigt... "invandrare" mot svenskar.
  • Joppis
    BigDaddy skrev 2010-04-28 14:15:18 följande:
    Joppis, berätta om människoraserna. Vilka finns det?
    Äsch... du förstår nog vad jag menar såklart. Eller ska du ha det i klartext?

Blattar mot svenskar. Nöjd?
  • Joppis
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-04-28 14:17:34 följande:
    Kanske borde emigrera?Blir det krig i Sverige måste du ju fly, eller hur?
    Nej...jag flyr inte mitt land, det kan jag lova dig. Jag är för patriotisk för det. Finns bra gömställen i Sverige. Annars får man väl helt enkelt försvara sig
  • Joppis
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-04-28 14:19:50 följande:
    Den blattiska rasen mot den svenska...ja det låter ju faktiskt inte trevligt alls.
    Det är så det låter i "folkmun"...
  • Joppis
    Triskele skrev 2010-04-28 14:20:53 följande:
    Vore det inte fiffigare om man förbättrade integrationen och människors livsvillkor så att kravaller inte uppstod? Och vi har inte den typen av sociala grupper som USA har. Sannolikheten för kravaller är liten. Det är f.ö. inte enbart invandrade som är marginaliserade i samhället. Men behovet av vårdpersonal är ett högst reellt behov som behöver ordnas inom en tioårsperiod, lagom för integration av rätt många, om man faktiskt satsar på saken.
    Ahaa... så det där med att ta in 150.000 invandrare per år med dagens intregartion kanske inte är så smart då?
  • Joppis
    BigDaddy skrev 2010-04-28 14:20:48 följande:
    Fast du låter rädd. Väldigt rädd. Är du rädd, Joppis? De är ok att vara rädd.
    Jag är inte det minsta rädd... jag lovar dig.
Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!