Inlägg från: Sarilariz |Visa alla inlägg
  • Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jag och min sambo satt och såg på TV igår, och då kom den här nya reklamen för de där skorna som tränar rumpan och benen extra mycket... Min sambo säger då, "vilka snygga skor! Sådanna kan vi köpa."

Tv rutan är alltså FULL av vickande kvinnorumpor och han tittar på SKORNA! Han sneglar inte ens på stjärtarna. Jag är nu djupt oroad över att min sambo kanske är homosexuell.. Vad skall jag göra? Han tittar inte på porr heller, vilket ALLA heterosexuella män SKA göra.

Snälla hjälp, hur hanterar jag den här situationen?

• Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(
  • Sarilariz
    stjärnmamman skrev 2010-04-21 11:47:26 följande:
    Detta e allvarligt!!! Kolla om han ens är intresserad av dig.. Är han inte det heller så har du svaret han är BÖG Porr måste ju alla killar kolla på.. Leta fram porrsidor på nätet och visa honom.. Skicka gärna ett sms med länkar på porrsidor han kan gå in på För hans beteende är inte normalt
    Vi har sex varje dag och han verkar intresserad. Men jag menar, det är ju inte DET som avgör om man är bög eller ej.. Alla straighta killar skall ju kolla på porr själva och spana in vickande rumpor på tv.. Elelr hur? Bara för att han vill ligga med mig behöver han ju inte vara straight.. 

Hur skall jag hantera det här? Det där med att kolla på porr har jag tagit upp, han sade då att han gärna kollar tillsammans med mig, men han MÅSTE ju kolla SJÄLV, det är ju det alla heterosexuella gör, visst är det så? Det verkar han dock inte intresserad av.. :(

Jag vet inte vad jag ska göra, vi har ju ett barn ihop och allt.
  • Sarilariz
    stjärnmamman skrev 2010-04-21 11:51:54 följande:
    Åk iväg med barnet och säg till honom att du hotar göra slut om han inte kollar på porr medan du är borta..
    Jag får prova det, tack så mycket för tipset. Men vad gör jag om han inte kollar på porr? Tänk om han bara sitter och läser etc medan jag är borta. Hur skall jag veta att han talar sanning. Det här känns superjobbigt.

Jag trodde aldrig att det här skulle hända mig, att min sambo skulle vara smygbög :'(
  • Sarilariz
    stjärnmamman skrev 2010-04-21 12:01:32 följande:
    Gå in på senast besökta sidor på nätet då ser du ju om han varit inne eller inte..
    Vi har så att sidohistoriken automatiskt försvinner på våran dator.. Jag som har ställt in det, men vet inte hur jag skall få bort det.. Tror jag skall gömma en filmkamera..
  • Sarilariz
    Joelbitar skrev 2010-04-21 12:20:32 följande:
    Lämna honom!! Om jag var du skulle jag ha gjort det för länge sen! Du förtjäna bättre!! Stå på dig! Änmäl honom! Styrkekramar!
    Jag har övervägt saken, men jag älskar honom ju. Han är snäll och omtänksam, önskar att vi aldrig sett den där reklamen ihop.. Då hade jag levat lyckligt ovetande. Än så länge är dottern bara 8månader, men hur skall jag förklara för henne att hennes pappa inte tittar på porr eller andra kvinnors rumpor på tv när hon blir äldre?

Det här är så svårt.
  • Sarilariz
    Momalicious skrev 2010-04-21 12:26:21 följande:
    Men herreguuuuud! Vad är det för fel på er? Killar SKA inte alls titta på porr! SERIÖST?! Jag hoppas den här tråden är oseriös för annars är ni totalt blåsta. Om han kan ha sex med dig varje dag och vara hård SÅ ÄR HAN STRAIGHT. OCH VADÅ TITTA PÅ PORR?! ALLVARLIGT TALAT. Min sambo kollar inte på porr, och han är helt straight. Och det är väl bra om han inte tittar på andra kvinnor? SERIÖST, ni är helt sjuka ju! Men ja, kasta gärna bort ett förhållande för att han inte tittar på porr. IDIOTER.
    Jag vill ju heller inte kasta bort förhållandet, jag älskar honom ju. Men att inte kolla på porr och att uppmärksamma ett par skor när hela tv:rutan är full av vickande rumpor kan ju inte vara normalt..
  • Sarilariz
    ahlcec skrev 2010-04-21 12:31:15 följande:
    Typisk bögare. Modeintresserad snubbe = bög. Vet väl alla. Styjkekjam!!!!????"!!!!!!!!!!
    ack för stödet! Jo jag menar det.. Kolla på ett par skor. :(

Han verkade så straight, beter sig manligt, har skäggstubb, vill ha massa sex med mig osv. Och så får man reda på att han antagligen är bög, på det HÄR viset. Jag sitter här hemma helt förtvivlad, sambon är på jobbet, han jobbar med en massa män också, det här är jättejobbigt..
  • Sarilariz
    Amoudara skrev 2010-04-21 12:33:30 följande:
    Kolla var tråden ligger, "sandlådan".
    Schhhhhh! *hyssjar* (skvallra inte ;) )
  • Sarilariz
    Joelbitar skrev 2010-04-21 12:37:41 följande:

Ja jag börjar tro att det är därför han åker till jobbet varje dag, han är nog otrogen...
    Ojojoj..Men tror du verkligen att det är någon risk för dottern? jag menar, hon är ju flicka och han är bög?

Hur skall jag göra med lägenhet och allt? och vi har en inneboende, vem får vårdnaden om henne? :s
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(