Inlägg från: Sarilariz |Visa alla inlägg
  • Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Jasis skrev 2010-04-22 13:26:59 följande:
    Helt sant. Mitt misstag. Kollade på filmen jag med och knappt ens jag såg skorna haha.
    Jag menar det!
  • Sarilariz
    TheodorsFarsa skrev 2010-04-22 13:28:49 följande:
    ibland kan det va svårt att se träden för skogen när rutan svämmar över med rumpor. Har du försökt att trycka upp din egen rumpa i ansiktet på honom? Gör så här: ställ ett par skor i 90 graders vinkel från din egen rumpa. Stoppa upp rumpan i ansiktet på honom och studera sedan via en liten spegel vart hans ögon riktas. Yoghurtfläckarna ska du inte oroa dig för. Det är säkert hans egen "yoghurt" i samband med besöken hos grannflickan bredvid...
    Grannflickan bredvid är tre ganska fula tonnårspojkar,  säger ju det! Han är bög!

Har tryckt upp min rumpa i fejset på honom, och då tittar han faktiskt på den, men vet inte om det beror på att han är intresserad eller helt enkelt för att rumpan är så stor så det inte går att se något annat. Vad tror ni?{#lang_emotions_undecided}
  • Sarilariz
    Astakvasta skrev 2010-04-22 13:37:03 följande:
    Det gillar han inte, han är väl inte intresserad av transexuella kanske? Bar homosexuella han tänder på?
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-22 16:41:55 följande:
    Du får be honom duscha före sex. Det är ett rimligt krav från kvinnor. Det är det enda jag kan komma på.
    Jo, det gör han redan i och försig. Han är väldigt hygienisk av sig, ännu ett tecken på hans homosexuallitet. Alla vet ju att riktiga straighta män inte tvättar sig.
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-22 16:44:10 följande:
    Ja, det finns män som inte behöver porr. De brukar kallas bögar. Han kanske tänker på någon kille på jobbet, det är väl därför han envisas med att ha lampan släkt.
    Fast lampan är tänd lika ofta som släckt, och ibland har vi sex mitt i dagsljus, men hans ögon är glansiga så antagligen fatiserar han för fullt om håriga skäggiga, lortiga män med ölmagar -.-
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-22 16:47:00 följande:
    Jag menar det. Skulle jag VILJA ha sex? Annat än för att göra barn då menar jag? Aldrig i livet, det vill ingen riktig kvinna.
  • Sarilariz
    storkvinnan9901 skrev 2010-04-22 17:03:04 följande:
    till ts kanske han menade att du skulle köpa sådan skor så du kunde träna din rumpa? kanske han inte tittar på andra kvinnor eftersom han e så kär i dig alla killar tittar inte på porr och de är homosexulla för det... som du själv skriver i någon av dina svar att ni har sex varje dag och han kanske är nöjd med det.
    Ok om han vore nöjd med sexet, det vore ju trevligt.. Men jag menar, ALLA män MÅSTE få sin dagliga dos porr och runka till, annars är de bögar. Det trodde jag ALLA visste.
  • Sarilariz
    Krake skrev 2010-04-22 20:42:21 följande:
    Min snubbe är ocksa bög, men sa länge han inte vet om det själv sa är jag nöjd.
    Se till att han inte får läsa denna tråden så han får reda på det! Annars hamnar du i samma jobbiga sits som många vi andra.
  • Sarilariz
    Semper Idem skrev 2010-04-22 20:54:18 följande:
    Ja är man helt "straight" är det svårt att tvätta sig. Men når helt enkelt inte.
    Menar det. Han är alltså inte straight, snarare böjd... Homo! {#lang_emotions_undecided}
  • Sarilariz
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-04-22 21:17:54 följande:
    Han är nog bara skofetichist, bäst du kollar dojjorna nästa gång så det inte är kladd inuti...
    Ja det måste jag göra, men han kanske bara tänder på gympadojor? Mina andra skor har i alla fall klarat sig, men får kolla Reebooken.
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-23 00:57:30 följande:
    Det är ju för att han försöka förneka sin bögighet genom att tvinga sig att ha sex med en kvinna. De glansiga ögonen är hans undermedvetna som kämpar emot. Hade han varit trygg i sin sexualitet som man hade han varit helt nöjd med lampan släckt.
    Så KLART! Vad dum jag är *slår mig med handen för pannan*
  • Sarilariz
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-23 00:59:20 följande:
    Ja, usch... och köp inga fina skor till barnen heller, jag menar, tänk om de sätter på sig skorna på sina oskyldiga små fossingar och kliver rakt in i... ja...! Det förstör ju ett barn för livet.
    {#lang_emotions_cry} Kan inte tänka mig nåt värre, nu har jag inga barn som går än tack och lov, hoppas jag hinner få tag i Carola för en handpåläggning innan dottern behöver skor i alla fall.
  • Sarilariz
    Monika1986 skrev 2010-04-23 20:14:24 följande:
    Oj! Ja just det, jag måste verkligen akta mig! Åh vad jobbigt allt är...
    Ja, äckligt jobbigt...{#lang_emotions_undecided}
  • Sarilariz
    MatsAtari skrev 2010-05-27 06:01:48 följande:
    Går det inte bara låta honom vara bög då?
    Har ju funkat hitills menar jag{#lang_emotions_cool}
    Är du inte klok? Förstår du hur mitt rykte skulle kunna ta skada om folk fick veta?
  • Sarilariz
    MatsAtari skrev 2010-06-28 18:21:08 följande:
    Är väl inget fel med att vara bäg?
    Nej inte med att vara "Bäg" nej, men att vara BÖG är det massor med fel på vet du väl! :o
  • Sarilariz
    JellyBean skrev 2010-06-29 16:25:20 följande:
    Hur du skall hantera det??!!

Ge mannen till mig!!! Jag skulle DÖDA för att ha en sån man ( fast ej bög) som inte kollar på varenda jävla rumpa som kommer vandrandes!
    Vad har du att erbjuda istället? Jag vill ju inte vara UTAN man! Då har jag hellre än bög alltså.

Det bästa för mig vore ju att min sambo slutade vara bög, och började titta LIIITE på rumpor i alla fall.

Annars är han bra min sambo, städar och gör fint, leker med dottern och jobbar på bra. Det är just detta med att han vägrar att se på porr och så. Skitjobbigt :(
  • Sarilariz
    JellyBean skrev 2010-06-29 16:52:03 följande:
    HAHhahah tycker inte synd om dig för du är ju i MIN HIMMEL!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

Tyvärr har jag inget att byta mot..för mina ex var porrisar hela jävla högen.
    I sådana fall, tack för erbjudandet, men nej tack. Jag får nog dras med min bög ett tag till.
  • Sarilariz
    Apocalypso skrev 2011-01-03 02:43:45 följande:
    Har du ngn som helst koll på var tråden ligger? Oskyldig

TS, du tror inte att din kille vill att du ska skaffa sådanna skor för att din rumpa har börjat säcka ihop? Foten i munnen
    Jo det kunde ju ha varit så.

Lät dock som han ville ha skorna till sig själv! Helt klart totalBÖG. :'(

Önskar att det vore min röv som säckat ihop, men den är lika rund och snygg som vanligt.
  • Sarilariz
    roffe skrev 2011-01-03 02:35:41 följande:
    Det här måste ju vara troll?

Du har en sambo som respekterar dig. Och då börjar du klaga?

Min pojkvän är definitivt heterosexuell, men han går inte runt och stirrar på andra tjejer bakdelar. Han stirrar på min och ger mig komplimanger. Porr tittar han inte på heller, han har hellre hett sex med mig.

Om du gillar porr så mycket, titta på det du då? Det finns gratis på Internet...
    Om du scrollar längst upp i tråden och kollar vart den ligger, så kanske ett och annat ljus går upp för dig min vän!
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(