femab skrev 2010-04-22 11:06:38 följande:
TS: Det där skulle kunna vara min make och han är så maskulin man kan bli! Han lider väl av något snarlikt homofobi, bögar får gärna finnas men han jobbar inom Restaurang och där finns många bögar i servisen (åt det kvinliga hållet) som gärna vill ha honom i säng av någon anledning (det är inte bara en del kvinnor som tänder på maskulina män ) Men han är exakt så där. Han kollar inte på brudarna i reklamen, utan han fråga mig lugnt om jag skulle vilja ha en sån BH eller sånna skor eller klocka osv osv. Det kanske inte fanns något intresse av tjejerna? Brukar du kolla på killarna i reklamen utan att ens reflektera över produkten dom gör reklam för? Nää, du ska nog inte vara orolig. Jag har försökt övertala mitt ex att han är bög i över 7 år. (han toknekar!!) Jobbat i servisen, extremt femenin och har dessutom bytt branch till flygvärdinna (stewart) Händer något sånt så bör du bli orolig!
Min karl jobbar i butik med en massa andra män. Han är nog otrogen med dem.
Din sambo är säkert också homosexuell, och ditt ex är det garanterat, jobba som flygvärdinna? Hu vale.
Jo min sambo klär sig, beter sig och ser maskulin ut. Men han är bög ändå för han spanar inte in rumpor på tv. Så det så.