Inlägg från: Sarilariz |Visa alla inlägg
  • Sarilariz

Min sambo, BÖG? :(

Joelbitar skrev 2010-04-21 12:41:02 följande:
    www.dn.se/nyheter/varlden/gayrorelse-rasar-mo... KOLLA SJÄLV!!!! DET ÄR SAAAAAANT!!!!!
     Ja om påven säger det måste det ju vara så. Det vet ju alla! Gamla dementa gubbar med toppig hatt ljuger ALDRIG!

Då får jag alltså dottern, men inneboenden är ju vuxen, får han eller jag vårdnaden om henne? hon är ju MIN bäste vän..
  • Sarilariz
    bubbel skrev 2010-04-21 12:51:01 följande:
    Byt gardiner i nåt rum och se om han märker det... Gör han det... jag är ledsen, men då är han bög! Gör han det inte... jaaa, då kanske han är bi... Stoooort lycka till TS, jag liiiider med dig!!!
    Har redan testat, både att färga mitt hår och byta överkast till sängen, håret märkte han, men inte överkastet.. Vad betyder det?
  • Sarilariz
    bubbel skrev 2010-04-21 12:58:39 följande:
    Bi
    Men då kanske jag inte måste lämna honom? Fast vi får verkligen arbeta på det här med porren, även om han nu råkar vara bi så accepterar jag inte så onormalt beteende i mitt hem. Han skall se på porr och därmed basta.
  • Sarilariz
    Momalicious skrev 2010-04-21 13:10:45 följande:
    Vadå vill att han skall sätta på en annan brud?Klart jag inte vill! Men hallå, när han hellre tittar på skor än rumpor, då är det ett varningstecken juh!
  • Sarilariz
    Xay1de skrev 2010-04-21 13:11:54 följande:
    Han kan ju lida av någon typ av allvarlig skofetisch också. Du bör ta honom till en psykolog omgående. Och låt honom FÖR GUDS SKULL inte komma i närheten av era barn om ni har några.
    Vi har en dotter, får låsa in henne i badrummet -.-
  • Sarilariz
    Xay1de skrev 2010-04-21 13:17:12 följande:
    Eller så har man som du, ingen förmåga att vara sarkastisk.
  • Sarilariz
    FH Mamma skrev 2010-04-21 13:18:50 följande:
    Om han är vad jag kallar lite feminin som de på tv som gör om hetrokillar kan man ha bra nytta av honom trots att man inte har sex med honom. Han kan dekorera hemmet etc... =)
    Vi har sex varje dag, han kollar bara inte på porr som andra normala straighta..

Han är väldigt maskulin och har inredningssinne som en giraff tyvärr.
  • Sarilariz
    Mumin80 skrev 2010-04-21 13:51:52 följande:
    Å herregud, betyder det att min man är elektrosexuell????? För han är också typ totalt ointresserad av porr, men kan bli jätteupphetsad av nåt nytt datorchassi och ny linux-uppdatering. Bög är han ju inte för jag skulle kunna färga mig själv och hela huset grönt utan att han märkte det
    Kanske är DET min sambo är också, han blir ochså helt till sig över elektronic av alla de slag, men sedan har vi det där med skorna, han kanske är en ambivalent bisexuell elektronic/sko-fetischist (satvning??? ;) )
  • Sarilariz
    Piggelin skrev 2010-04-21 14:35:30 följande:
    Hahahha...ja jisses, håller med Momalicius. Måste verkligen alla killar titta på porr??? Jag menar - porr är liksom något annat än att ha sex med en tjej....oftast. MIn sambo sa exakt samma sak "Snygga skor, ska vi inte köpa sånna till dig....". Jag tränar rätt mycket och han älskar min rumpa och allt så det hade inte med det att göra - det ÄR snygga skor. Jag hoppas också denna tråd är på skojjj...
    Ett tips är att kolla vart tråden ligger... Men det är förstås bara ett tips^^
  • Sarilariz
    FH Mamma skrev 2010-04-21 14:37:28 följande:
    alla mina ex är nog electrosexuella utom en som faktiskt är homosexuell
    Ajdå.. Du har också haft otur hör jag. Vi rfår starta en ny tråd tillsammans, "Alla vi som upptäckt att våra män är electro/homo-sexuella.
Svar på tråden Min sambo, BÖG? :(