Inlägg från: pixerpie |Visa alla inlägg
  • pixerpie

Plus igen efter mf/ma

Väntar med att skriva in mig... men superömma bröst + gul rå mjölk... fasar för att de ska börja läcka... Testar nog imorgon bitti igen!

KRAM och go natt!

• pixerpie

Tja... vet inte om jag är så säker längre... Har en knappt antydan på CB nu i kväll... Shit, vad deppig jag känner mig... Blä...varför väntade jag inte tills imorgon...

• pixerpie

Jo, tack tjejer... det är olika test så ni har nog rätt... Bara att jag hade förväntat mig ett starkare CB... och det påminner lite om förra gången, med ett mf blir ma ju- jag ni vet... OROLIG!! Men det är ett pluss om än svagt- och avsett hur det är/ blir så kan jag inte göra något åt det, känner mig iaf gravid och ska kanske testa igen till helgen, annars lita på min känsla... Och bokat ett tidigt ul...

Sov gott! Skrivs imorgon!Kram!

• pixerpie
    rontgensyrran skrev 2010-04-27 20:02:36 följande:
    Som någon skrev till mig tar det 2-3 dagar innan hcg stiger.
    JO, det är nog så... Är eg bara på bim-dagen idag... Tack för pepp!
  • pixerpie

Jag blöder... är nog ett till mf på g... F-n, f-n,f-n!! Har sjukanmält mig imorgon- samt pratat med gyn... men det är ju inget de kan göra... Föra mf v 5+1 denna blir v 4+6... Visst det är tidigt, men har ju ändå hunnit ställa sig in på graviditet... Har känts i hela kroppen... i em avtog bröstspääningarna och i kväll började jag blöda... Får väl hoppa tillbaka i den gamla tråden!

• pixerpie

Tack, eller vad man säger! Känns skönt att ha er här! Jag blöder men har inte ont... så det r ju iaf bra... men nån jan baby har jag svårt att tro att jag får...
    Förstår din oro Mini- men det får inte hända en gång till!! Lycka till!!

Nu ska jag städa innan jag hämtar hem lillan från dagis...

• pixerpie

Nä, det är mf! Känns så trist- hade ju trott att det skulle gå vägen nu... blöder ff, sist fanns slemrester i blodet på bindan så jag är säker på mf nu. Gravidkänslan är dessutom noll...

Och bemötandet från vården känns sådär... Jag skulle gärna göra en utredning nu, men på kk sa dem typ att det är så många som får tidiga mf och inte vet om det- utan tror mensen är sen. OCH??!! Jag har bekräftat graviditet och blöder- då vill jag ha hjälp!!!

Kram på er!!

• pixerpie
    WeWant skrev 2010-04-30 10:30:17 följande:
    Försvinner från denna gruppen. Missfall imorse.. Lite bruna flytningar, men symtomerna som onda bröst försvann under natten.. Bara väntan attt de ska komma igång och starta på ny kula. Tredje gången gilt !Lycka till allesammans ! Kramar
    Vet hur det känns... Ja, vad säger man... Ska väl eg vara tacksam att kroppen gör det den ska, men bara börja om igen! Jag har pratat om det massor, så nu börjar jag landa i det... Kommer bara vara så rädd inför nästa gång! KRAM!
  • pixerpie
    FruW skrev 2010-05-06 07:27:27 följande:
    Hej!Kul ett se att den här tråden finns, inger hopp! Sitter o väntar in mitt andra mf, hade ett tidigt mf i augusti och är nu i vecka 6. Har en tid hos gyn om ngn timma, jag blöder, har gjort det av och till i 2 veckor nu, men nu blöder jag mer än tidigare, så har inte mkt hopp.. Men jag hoppas att jag kan hoppa in här i tråden som lyckligt gravid snart!Grattis till er alla o stort lycka till! Är det någon som har bra tips på hur man hanterar att gå vidare efter sina mf och kunna glädjas över nya plus så är jag tacksam!//Mimmi
    Hur har det gått? Håller tummarna för att allt är bra...
    Jag hann joina tråden några dagar innan jag fick mitt andra mf förra veckan... Kommer vidare gör man... tiden läker men lätt är det ju inte... Kommer vara så rädd för en tredje gång!

Kram!!

Och kramar till alla er andra också- hoppas ni har många symptom så ni inte behöver fundera över om ni är gravida eller inte!
  • pixerpie
    Odetta skrev 2010-07-14 11:25:03 följande:

Jag tror att barn känner på sig saker som vi vuxna har vuxit ifrån, det har jag alltid trott på. Med det sagt så: Vi har ju en lilleman som är 17 månader gammal. Vi har inte pratat någonting med honom om en bebis utan tänker göra det senare.

I alla fall....vet ni vad lilleman har gjort dem senaste dagarna? Så  fort han får tillgång till min mage så PUSSAR han på den! Vi kan tex ligga på kökssoffan och filosofera och så sätter han sig upp, petar mig i magen och ger den en puss
    Det ger mig så mycket glädje när han gör så. Jag blir alldeles varm i hjärtat och tänker att han kanske vet nått som jag är för orolig för att våga hoppas på. Det ger mig lite hopp faktiskt

*kram på er alla*

Kikar lite i den här tråden med... Så gjorde min dotter med- båda gångerna ( även om det sen gick åt skogen)... Smekte magen... pekade på mina bröst och så mamma- bebbe... 

Det kommer gå bra, lita på din sons intuition! 
    KRAM!  
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma