Plus igen efter mf/ma
Vila och ät bra mat, det tar på krafterna att föda barn!! Så ladda nu, dag och natt!!
Vila och ät bra mat, det tar på krafterna att föda barn!! Så ladda nu, dag och natt!!
Grattis till lille Isak! Underbart med en trådbebis!! Kram!!
Åh, jag är också medlem i gumma- klubben!! Och det är så frustrerande att inte orka, så blir så lättirriterad och vet att det inte är rättvist... Gnällkärringen visar sig allt oftare...
Skönt man inte är ensam!!
V30+1 dag!
Åh, är det vår tur nästa gång Lisa!! Häftigt!!
Jag har besök hos bm i em och sedan tul nästa fredag! Har med börjat sova dåligt och sammandragningar/ molvärk, ska höra med bm... Både vill och inte vill vara hemma...
Spännande Mimmi!! Tummar hålls!! Skulle med gärna få tvillingar- tycker det är coolt, men vet att det är tufft för många att vänja sig vid tanken så skulle jag mot förmodan bli gravid igen och då med två skulle nog känslan vara panik!!
Häftigt Lisa!! Men vilken liten busa att ligga i säte!! Jag ska på tul imorgon, tror den är ca 1800- 2000 gr... Tror också den vänt sig... Hoppas få reda på kön, ska fråga iaf...
Kram!!
Tillbaka efter tul, väntar en liten tjockis... Beräknad vikt 2277 g... 4% för mycket... Läkaren mätte två ggr, första ggn var ännu större och läkaren började prata om graviditetsdiabetes... Skulle inte vara någon fara nu, men jag ska iaf googla det ikväll...
Kunde inte/ ville inte se kön... Ingick ej i dagens undersökning!!
Lisa, min låg på rätt håll, men kunde ff vända sig även om det inte var troligt!! Ja, konstigt det kan skilja så mycket.., nästan 800 gr ju!
Bustroll, jag är i v32, eg 31+ 5... Så hoppas med jag slipper gå över tiden.., och skulle den vilja komma redan nu, är det ju ingen katastrof... Fast det lär den väl inte göra..,
Ja, småbus... de kommer ju när de är färdiga våra bebbar... Men jag måste försöka vara realistisk och inte hoppas den kommer tidigare bara för att den var stor... Lätt att skena i tanken jue, längtar efter bäbis!!!
Ja, alltid skönt med kontroller!!
Ha en fin em/ helg!! Jag ska ladda för gekås på måndag!!
Spännande Mimmi, tummar!! Oroa dig inte för äp... Det kommer gå bra!!
Lisa, ja- längtar efter bäbis och börjar känna vi är redo! Babykläder tvättade, vagn ok, säng uppsatt, saknar babyskydd men krisplanen är att hyra, skötbordet ska upp och bb väskan packas... Ska till ullared på måndag och shoppa lite små bra att ha grejer... Någon som varit där nyligen?!
Kul med vild bäbis kmw, denna är lugnare än dottern...
Ha- ha, Lisa!! Och lycka är det motsatta, upptäcka att man sovit en hel natt, eller iaf kunna somna om snabbt när man vaknat!! Vakna utvilad är det bästa som finns!! Hatar de där klarvakna nätterna!!
Hoppas du kunnat sova lite på fm!!