Plus igen efter mf/ma
Underbart att höra kmw! Hann bli lite orolig när svar dröjde...
Underbart att höra kmw! Hann bli lite orolig när svar dröjde...
Härligt med en liten vilde, odd!! Och du med Lisa! Min skötte sig exemplariskt, bm fick så bra bilder så hon skulle skicka dem till London... Inte ens född och redan fotomodell...
Tydligen måste bm skicka bilder varje år för eximination och godkännande för att få utföra kub mm Det visste jag inte! Känns ju tryggt!! Och hon hade ej fått utb i att bestämma kön än, det är nytt sedan i maj att man för veta i vårt landsting... Så får vän se hur det blir 29 juni på rul...
Jag har känt min sedan v 13 ungefär, småkrafs och hur den snurrar och far, inte varje dag men varannan! Så det är säkert liten du känner kmw!!
Spännande plutten! Håller tummarna att det är förvärkar och att liten vill komma ut innan/ under helgen!! Å, jag vill också vara så nära förlossning!! Eller eg inte eftersom förra var en fruktansvärd upplevelse, men jag är sugen på att träffa bäbis och vara mammaledig igen!! Hur mår du nu, några timmar senare?!
Kram!
Ps nu har min mage kommit fram på riktigt! Nu går det inte att dölja att jag väntar en bäbis!!
Å! Då hoppas jag du får träffa din bebbe snart! Lycka till!!
Testade med bikarbonat, visade ingenting, flicka då?! Fast jag är inställd på kille... Får väl testa igen...
Ha en fin dag!!
Testade med bikarbonat igen, 4 bubblor och lite skum.,. Pojke då?! Igår flicka, får testa igen...
Uppdatera om mig sen!! Kram!!
Lite om mig, har en tjej på fyra, körde på för syskon direkt eftersom vi även fick vänta på henne. Fick två tidiga mf våren - 10 och sen hände inget förrens vi tog hjälp på riktigt och gick privat och då tog det på först försöket med sprutor! Pergo funkade aldrig för mig! Nu gravid i v 21 med bf slutet på november! Hittade denna tråd våren - 10 och har hunnit följt många på vägen!!!
Kram!!
Ja, det blir väl vi på tur sen Lisa! Åh, vad jag längtar!! Den får gärna komma lite tidigare... Typ mitten av nov. Min far också runt som en galning i magen, mysigt!! Mannen har känt den på utsidan nu och dottern vill gärna med!
Usch för ont i fogarna! Jag hade ont v 17, efter 70 min tidning och hopp i skogen... Men klarat mig sen dess! Fast lite sjukskrivning kunde va ok... Fast nu blev det vabb istället, dottern bröt armen andra dagen på semestern... Inte kul!!
Kram, kram!!
Grattis till flickan, saftis!! Vi har med bara positiv erfarenhet av neo, iof var ju J fullstor men medtagen efter förlossning, var där 8 dygn.
Lisa, var det trygghansa du valde med å försäkring?! Jag måste ta tag i och teckna med!
Kram!!