Plus igen efter mf/ma
Min dotter föddes 2 timmar innan förra skottdagen! Jag är glad att hon fick en egen födelsedag!! Men det blir ju som det blir, bäbis kommer bu när den är färdig!! Lycka till ni med bf snart!!
Min dotter föddes 2 timmar innan förra skottdagen! Jag är glad att hon fick en egen födelsedag!! Men det blir ju som det blir, bäbis kommer bu när den är färdig!! Lycka till ni med bf snart!!
Grattis soma!! Hoppas du och lilla bebben mår bra!!
Grattis och lycka till alla nyputsade med!!
Ha en fin dag i solen!!
Kram!
Hej alla fina!! Har ju följt er på håll och hoppas på ett eget mirakel sedan senaste mf våren 10... Så det har tagit två år och efter lite hjälp på traven så är det äntligen min tur igen, och förhoppningsvis kommer en bebbe i november!!
Kram!!
Tack fina Mimmi!! Snart är det din tur med!!!
Glad påsk alla fina!
Jag flyr ovädret och åker en vecka till solen! Tidigare i veckan såg vi ett perfekt embryo med pickande hjärta! Så nu finns ju förutsättningarna för bäbis i november!
Kram!!
Ja, det blir skönt att komma iväg!! Jag håller tummarna för dig Mimmi, lycka till med sprutorna nu! Så blir det förhoppningsvis en januaribebbe för dig!!
Kram, kram!!
Grattis till alla fina pluss!!
Jag går in i v 9 imorgon och vågar inte tänka på hur/ om det skulle gå åt skogen!! Men har ju sett ett pickande hjärta så borde ju kunna vara lugn...
Oj, odd och kmw... Har ni redan ringt för inskrivning?! Kanske ska ta tag i det jag med. Men är inte så nöjd med lokala bm! Skulle vilja välja någon annan...
Hur ska ni göra med nup/ kub test?!
Vilka finingar mct, jag tror på att Freja sackat efter i vikt... Och kräklappen går väl att tvätta...
Jag håller tummarna imorgon dag och natt, tror inte du behöver vara orolig! Men förstår din känsla!!
Odd och kmw, jag tror ej jag kommer göra kub... Har ju privat gyn jag har " fribiljett" till... Men ska ringa mvc imorgon, på liten ort är det ganska lätt få tid... Men vill eg ej gå till henne... Kanske ska testa någon i stan ändå, fast jag får åka en bit...
Hörs!!
Åh, så glad jag blir dagochnatt!
Mct! Tycker det verkar vara helt ok viktökning! Hon såg mindre ut på bilden! Sa de något om du behövde oroa dig?
Kram!!