• Bev

Plus igen efter mf/ma

{#lang_emotions_gravid}Beräknad förlossning{#lang_emotions_gravid}

December 2010
    Maria204 24 december (2:a försöket efter MA)
    Maria A 78 24 december
    WeWant 25 december
    No way 28 december
    Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter 2 MF)
    nyttförsök2010 29 december (1:a försöket efter MF)

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    Mini Söderling 2 januari
    PåvägMotSyskon 5-6 Januari.
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)
    Smålands jänta i storstaden 7 januari (4:e försöket efter MF)
    toksnippa 9 januari (2:e försöket efter MF)
    Bev 10 januari (3 mf sen okt 2009)
    Februari 2011

• Bev

Nu är jag här och hälsar på! KUL!!! Önskar er alla lycka till. Nu jäklar ska det gå!

• Bev

Frågar här oxå,  har haft ont i svanken i 2 dagar LIVRÄDD för att det ska va ytterligare ett MF men har fortsatt ó må riktigt illa och va super trött så jag håller alla tummar jag kan för att det bara är växtvärk... Någon som vet? eller oxå haft ont i svanken från o till är i vecka 9 nu.

KRAM

• Bev

Hej mina fina tjejer!

Efter en lång frånvaro är jag snart tillbaka jobbar just nu mer än 100 %, vilket gör att jag i princip jobbar 6-7 dagar i veckan och på helt konstiga tider men igår fick jag glädjen besked från FK (det är sant man KAN få sånna besked av FK) att jag är beviljad HP. Wieeeeeeeeeeee!!!! Så från o med den 8 okt få jag gå hem och bara vila! Yes yes yes!!!

Vilket betyder att jag kan hänga lite mer här! Annars är allt bra, bebis sparkar och växer. Sa till MVC idag och kolla. Men jag mår bra och det känns bra! Ätligen börjar den mesta oron att lägga sig, inte helt men betydligt mer än innan.

Hur är det med er andra?

Kram kram från 90210 

• Bev

Grattis Mabaja!!! Åhh vad härligt! Tänk att det börjar titta ut bebisar nu... kan inte fatta att det är sant. GRATTIS igen, livet kommer aldrig bli sig likt igen! KRAM

• Bev
    Muffe80 skrev 2010-11-06 16:38:36 följande:
    Hemma efter en shoppingdag och är besviken. Åkte drygt 7 mil för att hitta mammabyxor men den enda butiken i centrat som hade mammakläder öht av massa butiker var HM. och där fanns bara saker i storlek 40!
    Surt...

Hur får man tag på mammakläder? Funkar det bra att beställa på nätet tycker ni som gjort det?
    Hej tjejer!
    Jag finns med er och läser men jag skriver sällan, finner liksom ingen ro att skriva...

Muffe: Kolla in www.lillamirakel.se de har jättefina kläder. Snabbleverans oxå!

Röntgen: Läste om eländet, tänker på dig och hoppas att det ordnar sig till det bästa. Kramar om dig!

Happiness: En liten Sofia! Vad härligt! Vad har ni sedan innan?

Ego: Jag mår bra och är TJOCK! Inte gått upp så mycket i vikt men har en mage som är rättfram och stöter i det mesta. Går in i vecka 32 idag så att det är inte så jättelänge kvar. Helt galet. Och en vild liten prick har vi oxå, lever om och busar som tusan. Vilket är fantastiskt skönt då tankarna fortfarande är i oro ibland. Hur är det för er andra har ni lyckats släppa och njuta eller är ni oxå lite oroliga?

TÄNKER PÅ ER ALLA! KRAM från Bevvan
  • Bev

Odd: HÄFTIGT, det måste vi få veta mer om!!!

Muffe: Fy vad tradigt, hoppas verkligen att det vänder för dig snart. Styrkekram till dig!

• Bev
    rontgensyrran skrev 2010-11-10 16:08:47 följande:

Idag har jag fått mycket gjort! Sååå skönt. Banken fixad, så konton uppdelade, lån övertagna, bilen överskriven, bilförsäkringen överlåten likaså ,com hem bredband och telefoni.  Lägenheten kommer att regristeras som överlåten från och med idag, vart även på hsb. Vinden tömd på hans grejer, även lgh. Finns enbart en tavla, en glasskål och cykel kvar. Nyklarna från honom har jag fått. Samt på banken såg jag till att en överföring görs till mig varje månad från och med januari för underhållet :)

Klantig som jag är så slog jag i huvudet och magen när den automatiska dörren i källaren öppnades.Det gick saktare än vad jag trodde hehehee...men bebis hickar för fullt nu, så den tog nog ingen skada av smällen som tur är :)

Åhh vad skönt Röntgen! Jag blir så glad och lättade för din skull att allt praktsikt verkar lösa sig för dig! Kram igen till dig!

Ni som inte kan äta så mycket så fick jag näringsdryck utskrivet när jag vänta min 1:a för att jag inte kunde äta nått. Det gick trögt att dricka dem oxå eftersom de inte var så goda men en liten sipp ååt gången under hela dagen så fick man i alla fall i sig lite mineraler och vitaminer. Finns även receptfritt på apoteket. Allt för den lilla plutten.

Kram till er alla!!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma