Plus igen efter mf/ma
Ja just det hon vägde 3870 gr o var 52 cm lång!
Ja just det hon vägde 3870 gr o var 52 cm lång!
Tusen tack alla för gratulationerna!
Vi mår hur bra som helst och lilla skrutt är världens lugnaste och finaste lilltjej. Det finns en bild på henne i mitt galleri under en period om ni vill se hur hon ser ut
Kram till er alla!

Odd... du finns i mina tankar!
Sitter och tänker på Odd... någon som hört något?
Vet inte vart jag ska lägga det här så det får bli här...
Minsting tösen fyller år idag...hela 5 år blir hon. Känner mig så himla ledsen för det...inte en endaste av hennes 5 födelsedagar har jag fått fira ordentligt
Första fick jag träffa henne i 30 minuter och alla efter det har varit "hej grattis mamma älskar dig" via telefon.....jag känner mig lite bitter faktiskt
Och en annan sak jag känner mig bitter för är...och ni kanske kommer tycka jag är knäpp eller så, men jag känner mig faktiskt lite bitter över att jag har 5 barn redan. Dem 3 första....jag får ju inte ha dem hos mig ändå...och ja....det känns som om lilleman och bebis skulle vara dem enda barnen jag har så skulle vi definitivt vilja ha en till senare. JAG skulle i alla fall vilja ha det....är trots allt bara 30 och om några år typ...jag känner helt plötsligt att jag inte alls är färdig med att få barn!!!
Det känner jag nästan lite panik över faktiskt. Ja, jag är miserabel som gravid och vägen att få behålla ett barn hela vägen är ju inte heller den lättaste med alla jävla missfall....men att FÖDA barn och vara mamma...DET känner jag att jag lätt skulle kunna göra igen.
Men det här var sista gången jag fått bära ett barn, sista gången jag fått gå igenom det otroligt häftiga att få föda ett barn och varje dag med bebis är sista dagen jag kommer få uppleva en nyfödd för för varje dag blir han ju större. Jag känner mig ledsen för det också.
5 barn har jag....bara 2 hos mig. 3 som påverkar utan att jag får uppleva dem...det är inte rättvist. Skulle jag få ha dem hos mig skulle jag vara nöjd nu, då skulle det kännas helt OK att inte få fler...men nu känns det bara som ännu en sak som jag blir berövad på
Grattis på födelsedagen min älskade lilla Emelie. Mamma saknar dig...

Hjärtan till er hjärtetjejer på alla hjärtansdag!
Hej tjejer!
Någon som hört något från happi?
Kram till er alla!!!
Odd: Finaste finaste Du! Vilken fin förlossning. Underbart att få se dig! Och vad fin er lilla kille var när han tittade ut! Du var sååå himla duktig!
KRAM till dig!
Alla andra: HUR HAR NI DET? Tänker på er mycket och ofta även om jag är ganska osynlig här.
Glad Påsk alla fina tjejer!
Suger: Stort grattis! Vad härligt.
Havsklippan: Stort Grattis till er oxå i förskott
Önskar er alla en GLAD MIDSOMMAR!!! Är inne här o kikar med jämna mellanrum men ni skriver så ofantligt mycket att det är svårt att hålla sig ajour...
Kram till er alla!