• Bev

Plus igen efter mf/ma

kajsalisa skrev 2011-01-08 12:07:38 följande:
    Pinklove och Mabaja, det står mellan er nu. För att göra en lång historia kort; Vattnet gick vid två imorse och värkar kom igång kort därefter. Jag ringde till förlossningen vid sju och dom ville att vi skulle komma in för koll pga att vattnet gått. Väl där konstaterades vattenavgång, regelbundna värkar var 3-4 minut och en bebis som mår bra. Trots det hemskickade igen och nu väntan, väntan. Återkommer när vi har några "riktiga" nyheter... ;)
    Spännande! Håller tummarna!!!

Själv är det BF idag... suck! O inget nytt under solen väntar och längtar men ingen som vill titta ut... KOM NU LILLA BEBIS!
  • Bev
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-10 12:57:50 följande:
    När kommer Bev-bebisen?

Odd: 13/1 klockan 22:35, 52cm lång och 3670gram tung, FLICKA
    Happiness: 14/1 kl.15.40 50 cm, 3450gram, FLICKA
    pinklove: 18/1 kl 06.25, 51 cm, 3950 gram, POJKE
    2 barns mamma84: 20/1 kl 12.51 49 cm 3890 gram, FLICKA
    Spännande! Hoppas innerligt att jag inte behöver vänta tills den 20... men vi får se när bebis vill komma ut..

Kajsalisa; GRATTIS till er lilla son!

Bf +2 idag suck... har städat bort julen, skönt att hinna det, men nu finns det inte så mkt mer att styra med innan bebisankomst... väntar o längtar....
  • Bev
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-10 14:29:06 följande:

Bev:

Skratta inte så mycket nu så vattnet går nu bara

Gör mitt bästa! ÖNSKAR att vattnet kunde gå så att det kunde sätta igång. I wish I wish I wish!!!

Happi: KRAM till dig idag!!!!
  • Bev
    Happiness skrev 2011-01-10 19:46:20 följande:
    Åh tack så mycket tjejen! Ja det är en mörk dag idag. När man tror man är i mål ja då händer detta.

Jag hoppas på att du ska föda snart snart. Och få se massor av bilder av ditt lilla underverk . kan du inte försöka skriva innan du åker in *snälla*

*kramar till dig och bebisen i magen*
    Kram kram kram! Om det inte går för fort så skriver jag en rad innan vi far in

Tänker på dig!
  • Bev
    Cat79 skrev 2011-01-12 10:28:37 följande:

Heja Bev, nu tycker jag bebis ska komma ut :) Förstår att du längtar nu!

Ang amningen så funkar den bra hos mig men ibland blir Lovis så hårdhänt och får lite ryck och inte kommer till ro riktigt men annars flyter det på. Jag hade sår i början men med bättre sugteknik efter några dagar gick det över. Påvägmotsyskon: jag hoppas det löser sig till det bästa så du kan njuta av din amning. Sänder dig en varm kram.

Odd: Tiden går fort och snart är bebis här men förstår att det är tungt nu. KRAM

Tack Cat... Det är tungt nu... suck!
  • Bev
    3 barns mamma84 skrev 2011-01-12 10:53:05 följande:

Bev:
    Den som väntar på något gott väntar ALLTID förlänge
    Snart har du dit Hjärta hos dig gumman

Jag vet... men åhh vad det är tradigt att vänta och vänta... Vill snusa på lilla bebis!
  • Bev
    MCT79 skrev 2011-01-12 11:44:44 följande:
    Det kanske är meningen att du ska ha en till på samma datum Bev! ;)
    ha ha ha jaa jag är rädd för det :P
  • Bev
    Happiness skrev 2011-01-12 16:02:40 följande:
    Bev: Hur går det händer det något?Hjärta *väntar spänt* Sammandragningar?
    Inget nytt under solen. Var hos BM idag fick visserligen in 2 fingrar istället för 1 som förra gången men det var fortfarande inte moget. SUCK! Hur länge ska man behöva vänta egentligen??? Har lite SD men det har jag ju haft nu i snart 2 veckorstid så det är ju inget nytt. Jag håller mina tummar! Återkommer om det händer nått... KRAM
  • Bev

Hej tjejer!´

Nu är hon äntligen här!!! fre den 14 /1-11 kl 09.47 anlände denna enormt efterlängtade lilla tjej efter en jättefin förlossning. Dock var det lite oroligt i början då första hinnan sprack o jag fick kasta mig på golvet eftersom hon fortfarande var rörlig. O när vi kom in på förlossning låg huvudet snett med ev hand/navelsträng vid huvudet så att jag fick  inte gå upp utan ligga första delen av förlossningen. Men värkarna hjälpte till att fixera henne.

Därför kunde jag inte skriva Happi, men jag tänkte på er när jag låg här på golvet!

Hon är ju såklart hur fin som helst o stora syster som fyller 2 år idag är verkligen super lycklig o stolt över sin lillasyster!

Skriver mer sen, har inte hunnit läsa heller men jag tänker på er!

Tänk att detta mirakel skett o att hon är hos oss nu,hade jag aldrig vågat tro när jag startade denna tråd från början, då var livet jobbigt o svårt o nu helt underbart! Tack alla fina tjejer, utan er kanske vi inte orkat kämpa vidare o hur hade livet sett ut då??!!

Me loves u all!!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma