Plus igen efter mf/ma
Själv är det BF idag... suck! O inget nytt under solen väntar och längtar men ingen som vill titta ut... KOM NU LILLA BEBIS!
Bev:
Skratta inte så mycket nu så vattnet går nu bara
![]()
Bf + 4 idag... åhhh nu är jag så less...
Heja Bev, nu tycker jag bebis ska komma ut :) Förstår att du längtar nu!
Ang amningen så funkar den bra hos mig men ibland blir Lovis så hårdhänt och får lite ryck och inte kommer till ro riktigt men annars flyter det på. Jag hade sår i början men med bättre sugteknik efter några dagar gick det över. Påvägmotsyskon: jag hoppas det löser sig till det bästa så du kan njuta av din amning. Sänder dig en varm kram.
Odd: Tiden går fort och snart är bebis här men förstår att det är tungt nu. KRAM
Bev:
Den som väntar på något gott väntar ALLTID förlänge
Snart har du dit Hjärta hos dig gumman
*väntar spänt* Sammandragningar?Hej tjejer!´
Nu är hon äntligen här!!! fre den 14 /1-11 kl 09.47 anlände denna enormt efterlängtade lilla tjej efter en jättefin förlossning. Dock var det lite oroligt i början då första hinnan sprack o jag fick kasta mig på golvet eftersom hon fortfarande var rörlig. O när vi kom in på förlossning låg huvudet snett med ev hand/navelsträng vid huvudet så att jag fick inte gå upp utan ligga första delen av förlossningen. Men värkarna hjälpte till att fixera henne.
Därför kunde jag inte skriva Happi, men jag tänkte på er när jag låg här på golvet!
Hon är ju såklart hur fin som helst o stora syster som fyller 2 år idag är verkligen super lycklig o stolt över sin lillasyster!
Skriver mer sen, har inte hunnit läsa heller men jag tänker på er!
Tänk att detta mirakel skett o att hon är hos oss nu,hade jag aldrig vågat tro när jag startade denna tråd från början, då var livet jobbigt o svårt o nu helt underbart! Tack alla fina tjejer, utan er kanske vi inte orkat kämpa vidare o hur hade livet sett ut då??!!
Me loves u all!!!