Inlägg från: fröken SJ |Visa alla inlägg
  • fröken SJ

Plus igen efter mf/ma

Vågar mig hit & hoppas för mitt liv att jag får stanna kvar till det kommer ut en frisk & levande liten bebis typ 8 månader från nu!.........

{#lang_emotions_gravid} Beräknad förlossning {#lang_emotions_gravid}

September 2010
    MB73 24 september (1a försöket efter MA)

November 2010
    Nataliesliv 20 nov (1a försöket efter MF)

December 2010
    Majmamman08, 11 december (1:a försök efter MF)
    Lallan 23 december (ma v11, mf v 14)
    Pyret12 24 december
    Maria A 78 24 december
    Bjornis 25 december (2 mf och 1 ma. 4:e försöket efter ma)
    No way 28 december
    Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter MF)
    nyttförsök2010 29 december (1:a försöket efter MF)
    gemigsinnesro 29 december (4 försöket efter mf)
    cat79: 30 dec (avbryt.grav v 22 nov-09, MA jan-10)

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    PåvägMotSyskon 5-6 Januari.
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)
    Mami82 6 januari (2:a försöket efter MA jan-10)
    Smålands jänta i storstaden 7 januari (4:e försöket efter MF)
    toksnippa 9 januari (2:e försöket efter MF)
    Bev 10 januari (3 mf sen okt 2009)
    Daniela01, 14 Januari (2mf och 1ma, 6:e försöket efter senaste MA)
    misslouie 17 januari (5:e fösöket sen MF okt-09)
    fröken SJ 17 januari (2:a seriösa försökte efter Mf Jan-10)
  • fröken SJ

Känner mig uppsvälld,som jag brukar känna mig när jag har mens ungefär. *poff* *poff*

Tänkte bara skriva oxå att jag är lite hemlig än om graviditeten så att ingen skriver nått i min gästbok =)......

• fröken SJ

Tycker det är svårt med kläder i denna *poff* *poff* känsla,får gå hålla in magen lite.
    Läääääängtar efter att få se gravid ut,efter en fin kula.Och hoppas att jag får en sån och inte bara ser ut som jag ätit aldeles för mycket under en lång tid!

Är såååå otålig ju! =)

• fröken SJ

Va fin filten blev rontgensyrran!! =)

Duktiga ni är som kan och orkar sy,har inte tålamodet själv {#lang_emotions_laughing}

• fröken SJ
    Stooort Grattis flickor! Så härligt att få fara och se ett tickande hjärta! Blir avis ju {#lang_emotions_laughing} Kommer få vänta till v.18 jag.

NEJ pyret12!!!!!!!!! F*n f*n f*n!! Håller tummarna för en lyckad utredning KRAM{#lang_emotions_sunny}
  • fröken SJ

Tror vi är bra på att leta symtom och att längta efter alla symtom som finns härinne {#lang_emotions_laughing}

Känns på nått vis tryggare då

• fröken SJ

Kul att ännu fler har hittat hit!! {#lang_emotions_laughing}

Håller på att längta halvt ihjäl mig efter semestern nu! Vill bara vara ledig och att tiden ska gå ju! Vill bli {#lang_emotions_gravid} såhär om magen,rund och fin och JÄTTE STOLT {#lang_emotions_sunny}

• fröken SJ

Jag har läst på lite olika sidor att man drömmer mycket och oftast konstiga drömmar när man är gravid så det är nog ingen fara tjejer! {#lang_emotions_laughing}

• fröken SJ

Är inte sugen alls på något sött el onyttigt som godis & chips ÄN,hoppas att det håller i sig så kanske jag kan hålla mig från att gå upp 20 kg! {#lang_emotions_sealed}

Har varit direkt lat senaste två åren vilket jag ångrar nu,har börjat träna men hann bara gå ner 1 kg innan jag blev gravid,så jag är nervös för skäll när jag ska till barnmorskan....men dit är det många v än.

Någon mer som har viktångest??

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma