Inlägg från: fröken SJ |Visa alla inlägg
  • fröken SJ

Plus igen efter mf/ma

toksnippa skrev 2010-08-11 05:17:58 följande:
    fröken SJ: växtvärk kommer o går, får också mer värk i samband då jag egentligen skulle haft mens - är nog rätt vanligt. Flytningar är inte roliga om de kommer i mängder, men använd du trosskydd men glöm inte att lufta dig emellanåt Som att sova med bomullstrosor alt. naken om det kanske funkar om det är lugnare med flytningar då.
    Hm jo det får nog bli så för det här är INTE fräscht!! Bläääääää!
  • fröken SJ
    EricaN81 skrev 2010-08-12 11:15:58 följande:
    Hoppar gärna in här om jag får....fick mf i januari i år...och fick idag ett efterlängtat plus! kan knappt tro att det är sant...=)
    Välkommen hit!! =)
  • fröken SJ

Har varit väldigt nervös senaste dygnet och igår efter ultraljudet så släppte allt och jag blev bara så fruktansvärt trött att jag somnade halv nio och sov hela natten=)

MEN nu är ultraljudet gjort och vi fick se en liten levande vinkande och tjurig bebis som inte riktigt ville visa sig!!!!!
    UNDERBARTHjärta va det.Helt klart det häftigaste jag någonsin varit med om! Nu blev denna graviditet på riktigt =)

• fröken SJ
    Och välkommen hit sofy!! =)

Kan någon vara gullig och ändra mitt Bf datum till 19 Januari ist,nytt igår efter ul..hihi
    (kan fortf inte göra det på min j**la dator! )
  • fröken SJ

Och förståss GRATTIS till Nytt Plus i tråden

Och lyckade Kub test och bilder!

Solig

Kan någon vänlig själ ändra mitt Bf datum till den 19:e Januari ist.Lite ändrat på Ul =)

• fröken SJ
    sugarrush skrev 2010-08-22 11:54:34 följande:
    Kom ihåg tjejer, vi väntar BARN, inte missfall!
    Det här föll jag för totalt,så jäkla bra skrivet!! Helt rätt! Solig
    Får bli mitt nya mantra!
  • fröken SJ

Säger det igen....kan någon vara snäll och ändra mitt Bf datum till den 19:e Januari ist.
    Jag kan inte göra det med min fortfarande cp dator!........

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma