Inlägg från: fröken SJ |Visa alla inlägg
  • fröken SJ

Plus igen efter mf/ma

toksnippa vilken fin mage! Glad
    Jag längtar efter min,kommer nog dröja.Är i v.12+0 idag så det blir väl v.13 imorgon.
    Har lite otränad lös mage sen tidigare så just nu ser jag bara ut att ha ätit för mycket Skäms och känner mig väldigt svullen.
  • fröken SJ
    Mamma till W skrev 2010-07-16 22:56:10 följande: 

Tjejer: Hur långt har alla kommit nu? Vilken veckor är vi i nu?
    v.15 (14+0) för mig. Väntar på min tid för ul. Glad
  • fröken SJ
    Hapiness!! Stort GRATTIS till graviditeten! Solig (har ju inte varit inne så mycket dom senaste veckorna)

Ang att ha bärbar dator i knäet eller på magen så är jag strängt förbjuden av min sambo att ha den i knäet,så mycket strålning kan inte vara bra för mig och liten.Han är så söt mitt  Hjärta.....
  • fröken SJ

Nu har jag varit på två besök hos BM. OCH idag fick vi Ul tiden med posten! ÄNTLIGEN Solig,v 33 blir det altså den 17/8.....om jag lyckas byta eller smita från jobbet för jag jobbar ju självklart kväll då.

KRAM på er allihopa!

• fröken SJ

Har läst ikapp masor nu. WOW va mycket roligt positivt som har hänt här,härligt med alla lyckade vul och rul!Solig

Här laddar vi inför ultraljudet nästa vecka.....

Har även köpt barmvagn,eehhh lite jätte tidigt ja vet men jag som snublade över den på blocket och den va så fräsch och fin och så billig att vi slog till.Jag bara SKULLE ju ha en ny vagn och jag kan lova att vi haft värsta diskussionerna över det,men så går jag och hittar denna på blocket.Så det kan gå....
    OCH det innan ultraljudet oxå,ångest!!

• fröken SJ
    Cat79 skrev 2010-08-09 19:52:35 följande:
    fröken SJ: Kul med vagn, vad blev det för någon? Vi har med sagt att vi vill ha en ny men sen när man småkikar lite bland begagnat så finns det mycket bra barnvagnar även där och nästan som nya. Givetvis går allt bra när väl RUL är.
    Det blev en emmaljunga duo kombi Solig
  • fröken SJ
    Mamma till W skrev 2010-08-10 21:13:49 följande:
    vi ska ha en emmaljunga duo edge! :)
    Hade vi köpt den nya vagnen jag sett ut så hade det blivit en sån =)
  • fröken SJ

Har haft molvärk i lillmagen då och då hela tiden,och varje månad ungefär kring menstid får jag typ som mensvärken jag hade innan jag blev gravid.Ont både fram nere mot äggstockarna och mycket värk bak i svanken och upp en bit.Detta började jag tänka på och konstaterade idag efter en stunds filisoferande...

Och det om massstodonflytningar känner verkligen igen!! Har dom i MASSOR!  varje dag .Känns ju för tusan som att man kissat på sig,bläää! Jag har provat sluta med trosskydd för jag läste att det ökar risken för svamp när man är gravid. Jag har en fuktande gel från Apoteket som jag använder ist och den funkar för mig,flytningarna minskar men har INTE försvunnit..

Längtan Det kommer gå bra! Håller tummarna för dig imorgon,kram

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma