Plus igen efter mf/ma
GRATTIS MTC79 till
!!!!
!!!!
Ville bara berätta att min sambo fick äntligen känna första sparkarna tiiiidigt imorse när han steg upp till jakten.Han så ut som ett litet barn på julafton,som han har väntat och längtat! 
Imorgon är det v 22+0
Hahaha!! Jag har oxå så smått börjat upptäcka att det kommer bli problem med uppfräschningen av den nedre regionen,men tippset med spegel lät ju kanon! Tack Mabaja! 

Ett positivt egoinlägg från mig då..... Har äntligen fått lyssna på hjärtljud idag!! v.24
148/minut <3
UNDERBART! 
Ok jag är seg....
Stort grattis 2 barns mamma till den fiiina killen!!!! =)
I efterskott.....
GOD JUL ALLA FINA TJEJER & BEBISAR HÄR!!! 
Har varit väldigt jätte dålig på att vara här senaste tiden,har åkt på en jätteförkylning med feber som verkar envis! Hoppas den är borta till förlossningen.....
MEN skit i det nu!
GRATTIS alla fina till era nyfödda sötnosar här inne!
Och en styrkekram till er som har det tungt just nu
GRATTIS Bev till den lilla fina tjejen!! 
Hej och hå härinne!
Onsdag den 19/1 (på beräknat datum) föddes vår aldeles underbara guldklimp Alma
.
Med blygsamma 4095 g och 52 cm.
Förlossningen gick snabbt och bra överlag, det var fullt på alla förlossninssalar så vi hammnade i ett bb rum och blev förlöst där.Han ej få någon smärtlindring för det gick så fort,men jag sprack ganska präktigt och blev sydd på operation sen. Men säger bara WOW så häftigt det va att föda barn,fy fasiken va jag struttar omkring här hemma och tycker att jag är as duktig...hihi Att även jag har klarat detta! Underbart!
Nu bara njuter vi 
OCH!!!!!!
Stort GRATTIS till killen ODD!
Fina odd!! Så roligt att få se din förlossning,underbart va jag grät! 
Hej alla fina flickor här inne! 
Så roligt att se att det är på väg många syskon till era småtroll!
acure : Du kanske redan har fått svar på frågan om gravidförsäkringar? Men Trygg Hansas gäller från v 22
.
Kram på er!