• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Odd: Håller med Kajsalisa att Vidar är jättefint och passar bra tillsammans. Hoppas veckan går fort nu och snart helg igen så du och din sambo får mysa extra mycket.

Jag har vänner, vänners vänner som har Urban Jungle och den går bara att ha framåt i sittläge och dem har varit jättenöjda. Vi gillar Urban starkt och vi hoppas på en nyfiken och stadig bebis som vill se vad som händer framåt  tidigt:) Men visst är det en liten nackdel men det finns det med alla vagnar tycker jag. Vi ska nog slå till med en grön liggdel iställer för svart - kul med något lite annorlunda. 

Muffe80: Det kommer att gå kanon på torsdag, alla väntar med spänning på de goda nyheterna.

Mabaja: Så spännande för dig.... och när man inte vet när det blir. Skönt att du känner dig lugn inför förlossningen.

En fråga: känner ni med att brösten växer och att behån blir tajtare runt om ryggen? Jag har fått gå upp ytterligare en storlek runtom så det inte sitter åt. Tur att KappAhl hade behåar för 99 kr, bra o billigt.

Snart en ny vecka full med fart och fläkt och därför natti natti om en stund.
    Kram

• Cat79

Som sagt angående vagnar så har alla olika behov och värdesätter olika saker. Det finns ju en djungel med vagnar och hade jag kunnat kombinera olika delar från olika märken så hade ju det vara optimalt :) Emmaljunga och Teutonia går ju jättebra och finns i många fina modeller och färger med. Jag tycker det är tur att inte alla vill ha samma typ av vagn....

Kajsalisa: Förstår om du är trött nu efter en möhippa. Du kanske var en av dem piggare idag i alla fall :)

• Cat79

Odd: Kunde tyvärr inte se bilderna men du var säkert jättefin i din mage. Så färgglatt och fint set till bebis, kommer bli perfekt.

Kajsalisa: Helt sjukt att det är lite mer än 3 mån kvar.... förstår om du är trött och det är ju vanligt med foglossning men hoppas det inte blir värre. Jag har inga krämper än så länge, peppa peppa ta i träd.

Längtan: Mys-pys-bild på din lilla/lille bebis i magen. Stort grattis!

Mabaja: Hur orkar du???

Denna tid (v 26) känner jag mig så fin i min mage och mina större bröst :) och än så länge har jag inte gått upp mycket men vänta bara.... Hur stor jag än blir så huvudsaken är att bebis mår bra när den anländer.

Nu är det sova som gäller. Kram på er alla!

• Cat79

Odd: Sänder över en stor kram till dig! Snart är din man hemma igen och då får ni mysa till att....

• Cat79

Muffe: Nu har du varit på VUL och vi väntar på de glada nyheterna du ska ge oss.

Odd: Tack det är bara bra med mig, v 26 och mår kanon (det känns att man blivit lite större o lite tröttare nu)

Sofy: Hoppas du slutar må så dåligt... stor kram till dig.

Kajsalisa: Om vi inte ska iväg i helgen så kanske det blir en tur till till barnvagsaffären :)

Ego: Kan inte bestämma mig om jag orkar åka till vår sommarstuga som ligger 18 mil tur imorgon efter jobbet.... Sambon vill dit och vi har sagt det sen länge men nu tvekar jag, är så trött... Min sambos familj ska också dit, alltså 6 personer på 45 kvadratmeter. Ikväll kommer syster och hennes barn till mig :) De längtar så efter sin kusin då det endast har kusinen Mio i himmelen än så länge.

Kram på er!

• Cat79

Muffe80: Stort grattis till lyckat VUL! Hoppas du kan försöka njuta lite mer nu efter denna fina bekräftelse och förhoppningsvis mår du lite bättre nu både fysiskt och psykiskt. Nu får ni fira med nåt gott i helgen :) Kram

Sofy: Hoppas du får den hjälp du behöver. Kram

• Cat79

Pancakes: VÄlkommen till en kanontråd och grattis till plusset. Man får ta några gravtest för att fatta att det verkligen är så.... Ju längre veckorna går och ju fler bekräftelser du får via VUL/UL och sparkar desto lugnare blir du. Jag var nojjig till åtminstone RUL. Vi har gjort 7 st VUL/UL och nu är jag i v 26, ska göra ett till i vecka 32.

Kajsalisa: Jag vill också ha så kraftiga sparkar..... blir lite orolig ibland när det är så lugnt, dumma moderkaka som stoppar litens kickar. Skönt att du går enligt din kurva och 6 kg är inte mycket. Jag hade gått upp 4 kg i v 22 så vi får se vad det  visar nästa gång.

Sofy: Skönt att du sökt hjälp och jag hoppas du piggar på dig snart.

• Cat79

Muffe80: Din stackare... Jag tycker definitivt du ska vara hemma nästa vecka så du vilar upp dig. Det är inte farligt för bebisen att du är sjuk, han el hon har det så bra i din mage :) Sänder en krya-på-dig-kram

Mabaja: Snart smäller det....

rontgensyrran: Hoppas du är piggare...samt att det dyker upp en lucka för dig snart för koll.

kajsalisa: du skrev nåt om foglossning och jag är inte så haj på hur det känns.... jag känner ibland av att jag får ont neråt, som mensvärk men än så länge har jag inga krämpor i ryggslut. Som sagt så är det vanligt och du är ju i vecka 27, lång bit på vägen.... Hoppas det känns ok ändå.

Nu ska jag iväg på inredningsparty för första gången, denna höst har det varit även kläd- och smyckeparty.

Kram på er! (vet att jag skrev att jag inte kännt liten så mycket men nu har den tagit igen sig och buffar på - så skönt).

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma