Plus igen efter mf/ma
Jania: välkommen till tråden och grattis till plusset!!
Jania: välkommen till tråden och grattis till plusset!!
Stort grattis Cat och på väg mot syskon! Så underbart!!!!
Odd: tänker på dig. Förstår att det känns konstigt men lillebror kanske känner sig färdig nu. Har du ringt till förlossningen och hört vad de säger? Stor kram
Muffe: jag har köpt en modell som är som de i länk nummer två. Fått för mig att de är enklare att hålla rent och att Bebisen ligger stadigare, tror dessa är lite större också så Bebisen kan använda dem längre.:) sen är de i mitt tycke snyggare också, men det är självklart inte det viktigaste. Hihi
Tack happi!! Ska kolla så fort jag är tillbaka vid datorn, mobilen gör sig inte så bra som bildvisare.:)
Ego: jag har idag haft 14 st sammandragningar på tre timmar, är det normalt? Har som mensvärk i kombination också. Blir orolig samtidigt som sammandragningarna inte är regelbundna så det är säkert inget konstigt. Vecka 31+6 idag.
Muffe: jag köpte en med moln på från sovtex.se tror jag, underbart fin! :) Gemigsinnesro: stort grattis!!!!! Vad härligt! Ser fram emot din förlossningsberättelse om du vill dela med dig... hihi Ska ringa förlossningen om en stund. Vill bara inte behöva åka upp för bilen är översnöad och sambon jobbar och ska på fest direkt efter jobbet. Säger jag till honom att jag måste åka upp tror han bara att jag hittar på för att han vet att jag inte gillar när han ska ut och dricka. Men bebisens bästa är såklart viktigast.
Odd: bra att du ska ringa! Visst är det lättare att säga åt.andra att ringa än att ringa själv? Vad dum man är. Nu har det tack och lov varit lugnt en stund så jag vet inte om jag ska avvakta eller ringa ända. Hur går det för dig? Är det samma som förut? Stor kram på dig!