Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Hm men ni såg gulesäcken ju, är den liksom vit på skärmen?

Min läkare sa att det kunde vara missfall på gång eftersom han inte såg någon vit prick....

• Muffe80

Han pratade inte om tappen...

men tjejer,jag har tappat hoppet och inväntar missfall... fick en liten brun eller röd flytning i trosan nyss.... orkar inte mer

• Muffe80

Jag ringde upp sjukhuset nu angående tiden på fredag som de självai nte har meddelat mig om än...
    Funderar på att ta den tiden faktiskt, men om möjligt boka den senare på dagen. Halv elva förstör liksom hela min jobbdag... det vill jag inte.

Lördagar har de inte bokad mottagning va? Jag vill inte gå runt och leva i ovisshet. Vore skönt att veta om det inte är ngt som växer där inne.

• Muffe80

Enda bra tecknet är att jag mår illa, om bebisen inte ens lever kan kroppen väl bespara mig illamående i alla fall... Är så less!!!

Vet inte om jag ska ta tiden på fredag eller inte..... de ringer upp mig halv tio idag och då måste jag veta. eller om jag ska vänta en vecka och boka privat..

spelar det ngn roll om jag går privat för framtidens anteckningar och bm m.m. ?

• Muffe80

Jag vill inte lämna dig ensam heller, vi ska vara gravida tillsammans ju

men jag har ont, det liksom trycker i nedre delen av magen... låter väl inge vidare?

Jag vill inte göra för många vul heller, det sägs ju att det inte är så bra... då blir det minst 5 st totalt med vul och ul innan bebisen är född, och det är väl mycket??

• Muffe80

Fan va skönt med symtom för dig, grattis!!!!

Om de ser att det är missfall på gång, kan man göra så det kommer ut fortare då eller får man bara vänta??

• Muffe80

Ni som haft många missfall, måste man ha alla dokumenterade hos läkare för att efter 3 st få göra utredning?
    Nu ligger jag långt före i händelserna, men undrar bara...

• Muffe80

Åhhh nu vet jag inte vad jag ska göra. Sjukhuset ringde upp och jag sa att jag gärna väntar två veckor och kanske gör privat, eftersom jag absolut helst inte kan åka på fredag med tanke på jobbet. Men hon propsade på att om läkaren sagt att jag ska tillbaka, så ska jag det, till samma hemska läkare..... Hoppas pojkvännen kan följa med så kanske läkaren blir trevligare denna gång...

Så nu har jag en tid halv tio på fredag, 5 mil bort... Vad säger man till jobbet? Det finns egentligen ingen som jobbar den dagen som kan ta mina arbetsuppgifter...
    Ska jag säga att jag ska på cellprov till min kvinnliga chef så får de tro vad de vill? Eller säga att jag har problem med magen som hon "vet" om?

Eller vad??? jobbigt!

• Muffe80

Jag var rätt nyligen, kanske 1,5 år sedan på cellprov men det är nog ingen som minns...
    däremot har jag ju haft förändringar så det kan ju vara uppföljning men tror ingen frågar. Däremot tror de säkert att jag ska till MVC eftersom alla är på mig om barn.... men då får de tro det...

De vet att mitt cellrprov inte görs 5 mil bort, så jag får säga fel tid till jobbet helt enkelt...

Vill inte ha ännu mer minustid

• Muffe80

Om jag ska till läkaren på fredag är jag i 6+4, då kanske de inte ens ser hjärta eller foster... så måste jag dit ytterligare en gång? Känns som man kanske kunde få vänta två veckor innan man kommr dit igen, varför är de så ivriga?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma