Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Då skulle jag hellre vänta några dagar och se hjärtat slå... så skippar vi vul i v 8 sen...
    Men hon var himla bestämd och det fanns minsann inga tider alls nästa vecka.... blö!

• Muffe80

Sofy, lite förvirrad och du har säkerligen skrivit detta, men i vilken vecka såg du gulesäcken??

• Muffe80

Nu har jag målat upp ett skräcksenairo här:

Tänk om jag gör VUL på fredag, läkaren säger att det är för liten hinnsäck och vill skrapa mig... får man vägra det? Haha, konstiga tankar!

Jag är rädd! Tror dessutom inte att sambon är ledig på fredag så jag får åka själv till den där gubben

• Muffe80

Jag tänker mig att han vill skrapa mig men sen två veckor senare finns där ett foster, så då kan jag anmäla gubben

• Muffe80

ni som är gravida eller har varit i v 7, har ni som svag mensvärk eller stickningar på sidorna och långt ner mot underlivet?

• Muffe80

Gott!!

Jag sitter och är ledsen och tycker allt är orättvist.

Har värk, som mensvärk, och har bruna flytningar igen.... nu börjar jag inse att det inte ser ljust ut.

• Muffe80

Kan inte, sitter bara och väntar på forsen av blod

• Muffe80

mmmm.... ok då, men värk och flytning samtidigt kan inte vara bra, inte för att vara neggo men jag tror det är början på missfall... känns så!

• Muffe80

Jaja, jag ska ta läkartiden på fredag

Men jag har inte så här ont i vanliga fall...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma