Plus igen efter mf/ma
Nej, vad kan de göra? De kan ju varken bekräfta missfall eller ngt eller hur?
är väl förl itet för att se?
Nej, vad kan de göra? De kan ju varken bekräfta missfall eller ngt eller hur?
är väl förl itet för att se?
Tror itne sambon vill det... skulle de ens ta emot oss?
Ska fråga sambon, kanske ringa sjukvårdsrådgivningen först?
Men det är sent nu... har ingen lust till ngt...
Varför skulle det inte vara missfall liksom?
Blod och ont... ingen bra kombination
Nej det får inte vara sant. Nu ligger vi i soffan och kollar på tv och jag tänker och tänker...
Det gör ont, som mild mensvärk hela tiden. Det som kom förut var rött blod när jag torkade mig på toa och efter det bruna flytningar... men jag gissar att floden kommer inatt eller imorgon så jag förbreder mig på att stanna hemma från jobbet. Eftersom det gör ont tror jag inte det står rätt till.
är så ledsen :(
Åh vad skönt det är att man har ngn att skriva till, det värmer, tack för att ni finns.
Nu känns det mer, det gör ont neråt benen ibland, på sidorna ibland och ibland molar det bara lite.. alltså mer än alla andra dagar... är så rädd att stå och gå för då kommer det brunt, så jag ligger mest i soffan och tar det lugnt... är så himla rädd! Fy fan!
Får se hur det utvecklar sig inatt, om jag är hemma från jobb eller inte. Vi ska iväg på jobbgrej imorgon också och äta middag och åka gokart... jippie...
Får ljuga ihop ngt om magsjuka om jag inte orkar jobba... Vet inte om jag kommer kolla imorgon, kanske avvakar till nästa vecka när man kan se ngt mer.
OM ja nu inte störtblöder snart vill säga, då är det väl ingen ide att rusa in till akuten?
Det hemska är att jag inte känner mig gravid. Mår inte illa som jag brukar på kvällen och stenen i magen är borta känns det som, hoppas såklart och BER att det är inbillning!!!
Jag önskar också jag kunde få riktiga kramar av er, det hade känts bra!
Sambon tar det nog inte lika hårt som jag känns det som, eller så tar han det inte hårt förrän jag blödit ut klumpen. Jag tar ut allt i förskott typ:
Godmorgon
Nu sitter jag på jobbet. Pallrade mig hit ändå.
Jag har "mensvärk" just nu. inget inatt, men nu när jag vaknar till och rör mig känns det mer.
Inget mer blod, men när jag torkar mig kommer det lite brunt på pappret. Är livrädd varje gång jag känner att det "rinner" och springer på toa hela tiden. Lovar att uppdatera er direkt när ngt händer.
Mitt MA började ju så här, så jag anar det värsta, faktiskt...
Jag håller också tummarna men denna värk kan inte vara normal, det känns som mensvärk som strålar ner i benen....
Känns som att jag var på väg till himlen på en stege och just nu hänger jag och dinglar och är på väg ner till tråkiga jorden igen (=mens och ägglossning igen...)
Jag tycker inte det bådar gott, känns som att jag känner min kropp.. men jag hoppas jag har fel!