Plus igen efter mf/ma
Heeeeej tjejer!!! Har varit med i tråden när vi med missfall vill plussa och frågar nu lite snällt om jag är välkommen här?
BF 1 maj
Heeeeej tjejer!!! Har varit med i tråden när vi med missfall vill plussa och frågar nu lite snällt om jag är välkommen här?
BF 1 maj
Tack för välkomnandet
Känns skitbra!!!
Hur tidigt kommer eller har ni berättat för er familj? Vi funderar på att hålla oss till v 12 när vi kommer göra privat ul, eller kanske kub... är det sent tycker ni? Nu känns inget som en evighet längre efter att ha genomgått missfall och väntan med den och väntan på nytt plus osv så vi kan nog hålla oss om vi vill...
Å andra sidan vore det skönt om familjen visste om det blir missfall igen.... Men man vill ju gärna ha sett att ngt lever där inne innan man berättar...
Kommer ni göra KUB? Eller har gjort KUB? Kostade?
det kostar 1800 kr på Titt-ut i Sthlm såg jag nu och då ingår kub, film och bilder..
Kan man väl se om ett vanligt ultraljud också, eller fokuserar de bara på nacken tror ni?
Jag har redan kollat och där jag bor erbjuder de inte ens kub, inte ens till de som är över 35, mycket konstigt tycker jag. Hon sa att jag fick vänta mig till typ Sthlm... och det är ju en bit dit. ..
Hej tjejer
Jag är lite rädd. I går, på bim +5 ungefär, fick jag en liiiiten blödning som i trosan var stor som 5 mm kanske, alltså inte mycket, sen kom inget men på kvllen kom en rejäl flytning kan man säga som var brun... imorse när jag torkade mig kom en liiiten brun flytning igen...
Tror ni man bör oroa sig?
I förra grav. så blödde jag mer på exakt samma dag.. undrar varför?
Tänk om det är missfall på gång?
Tror ni man blöder mindre om man får missfall i v 5? Hur ska man veta om det är missfall om detä r så att man blöder mindre än i v 10?
*rädd*
Idag blir det soffliggande mest hela dagen för att ta det lungt och det är slut med stress och kanske tom sex på ett tag....
Nej du ska inte ge upp för du har ju ett plus... det kanske tar tid att bli starkare?
Hade du inte nyss BIM?
en del plussar ju inte ens förrän långt efter bim.
Men du har ju ett plus, ska det alltid bli superstarkt efter en tid eller?
Jag vill må illa igen...
Just nu bara spänningar i brösten...
Tid för hälsosamtal 15/9 och 15/10 inskrivning...hoppas hoppas att det går vägen denna gång, det känns så overkligt att ngt finns i min mage, kan inte fatta det
Ja jag var på samtal sist, men bm sa att även om man haft misfall kommer många på detta samtal igen och jag känner att det känns mer på riktigt om jag får komma dit
Kanse kommer fler frågor upp och vi ska bla fråga om KUB, som vi kanske vill göra...
Lycka till idag!!!
Jag kan inte riktigt heller ta det till mig och tror att allt är ok först när jag sett på UL i vecka 12 att allt är ok!