Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Småland:
    Det låter som om det är dags nu för när man får sova ut så händer det sen saker
    Jag fick sova ut innan ebba föddes
    Vattnet gick 23.00 5 juni och jag hade inga värkar gick i säng och somnade om med små molvärk men sov så GOTT på morgonen kl 08.00 sa det bara PANG BOM haha och jag låg på soffan och hade värkar i 3-4 minuter och det var jobbiga värkar.
    Ringde in och kl 10.00 åkte vi in
    Så den morgonen sov jag som en GUDINNA !!

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84
    sugarrush skrev 2011-03-08 10:11:55 följande:
    Nej det var jag som skrev! Men tack så mycket!
    Haha JUSTE Tungan ute knäppa jag
    Visst var dom snygga åååh jag väntar på dem haha
  • 3 barns mamma84
    Evve81 skrev 2011-03-08 17:01:00 följande:
    Tack! jag la ut en liten nöt på facebook som blev knäckt direkt så jag undrar om inte ryktet når jobbet fortare än jag
    Haha det går fort ska du veta
  • 3 barns mamma84
    färnik skrev 2011-03-08 20:02:12 följande:
    En liten snabb uppdatering från mig! Nu ska dt bli bebis här är dt tänkt, är inlagd på bb-avd och de har startat igångsättningen. De försökte sätta bardkateter men misslyckades, så dt blev gel istället. Den sattes vid 15, och sedan några timmar har jag sammandragningar ca varannan minut. De känns, men är helt hantebart än så länge. Vet dock ej om de ger effekt eller ej? Tilde beräknas förövrigt väga 3,3-3,4kg nu, dt var dock osäkert då hon sjunkit ner så dt var svårmätt. Håll nu tummarna att allt går bra för oss!
    Haha många inlägg STORT LYCKA TILL GUMMAN tänker på er massor !!!HjärtaHjärtaHejja hejja hejja
  • 3 barns mamma84
    Mamma till W skrev 2011-03-08 21:25:45 följande:
    Jag är ego så jag vill ha en TILL bebis.. Wilda är ju ett BARN numera, inte den där söta bebisen som bara sover! :) 5 mån på torsdag!
    Stort grattis visst går det FORT idag blev Elias bara 3 månader hihi
    Förstår att du längtar gumman
    ''Den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge'' min ändrade motto haha men FAN det kommer och då jävlar då växer magen igen
  • 3 barns mamma84
    Vet ni hur killar tänker ??
    Alltså jag och sambon jag sa till honom har alltid sagt till honom att jag ville ha 5 barn och han lovade mig då vi flyttade hit.
    Men sen ändrade han sig och sa att 3 räker och jag blev paff likom jag ville ju ha en till efter elias likom men jag ville vänta några åt för att jobba och så innan igen.
    Men ha sa nej.
    Okej sen så har jag idag blött lika kraftigt som för 2 dagar så jag har blött kraftigt i 3 dagar idag och jag blir så TRÖTT på detta !!
    Jag kommer till vardagsrummet och säger till sambon att nu är jag trött inte för att han inte ville ha mer barn alltså utan för att jag blöder så in i helvette likom.
    Och så säger jag till honom vet du om man får skrapa och sterilisera sig ?
    Och sambon svarar VÅDA VILL DU INTE HA MER BARN ?
    Och jag säger men Du sa ju att du inte ville ?? och bara tänker vad fan likom.
    Sen säger han TÄNK INNAN DU GÖR DET FÖR DU KANSKE ÅNGRAR DIG OCH VILL HA ETT TILL BARN SEN.
    Jaha okej tänker jag och funderat sen eftermiddags ..

Vad är detta vill ha ha barn ??
  • 3 barns mamma84

Nu flickor ska jag gå och lägga mig har precis storstädat haha knäppa jag och imon lämna barnen kl 08.30 då amadeus ska till dagis och leka med dagmamman och ebba ska bada med dagiset.
    Och jag ska träffa en Tjej härifrån FL hon har bott i sverige hela livet men flyttade till dk för kärleken haha så ja hon är svensk sambon dansk men han svenska nu och barnen med alla 4:a och hon danska
    Så imorgon ska jag träffa henne för första gången SPÄNNADE hon kommer kl 10 ca och jag ska också vaccinera Elias imorgon kl 15.00 men jag kommer in om hon inte hunnit komma än
    Eller så höres vi senare

KRAM PÅ ER ALLA OCH JA LYCKA TILL OCH VÄLKOMMNAR ALLA BEBISAR SOM KANSKE HINNER KOMMA PÅ NATTEN ELLER MOGON INNAN JAG HAR LOGGAT IN

• 3 barns mamma84
    acure skrev 2011-03-08 22:53:31 följande:
    Ojdå! Det låter i mina öron som om att han inte har stängt hela dörren till ett till barn... Han kanske också vill om några år! Ni är ju fortfarande unga, mycket hinner hända på vägen! :)

Har du uppsökt läkare angående dina blödningar? Det kanske finns något på recept du kan få utskrivet. Du bör kanske också vara uppmärksam på ditt järnvärde om du förlorar så mycket blod.

KRAM!
    Tack gumman ja det låter nog så trots allt hoppas alltså min mål var 3 barn innan 30 och jag blir 27 år i nov
    Hmm sen sa jag till sambon för länge sen att jag ville vänta några år ca 3 år för nästa men jag sa till honom också att jag ville ha antingen tjärde eler femte 2020 likom för jag tyckte det skulle vara så coolt att ha en 2020 när han har en 2010
    Men då måste jag ju vänta ca 8 år och det är en evighet
    Men nu får vi se.
    Evve81 skrev 2011-03-09 06:27:07 följande:
    2 barns mamma: Jag skulle också tolka det som att han inte har stängt dörren till ytterligare barn!

Undra hur det gått för Färnevik?!

Jag längtar också tills det är vår tur bara 4,5 månader kvar
    Åh gumman tack jag trodde jag skulle bli knäpp då ibland kan man inte inte veta vad en man tänker

Haha ja snart står du där Tungan ute
  • 3 barns mamma84

Min järnvärde är kass tyvärr då jag blöde så mkt med sonen då jag höl på att dö men dom beställde 2 påstar med blod men jag tog aldrig dem (dumt) men jag skulle ha blivit äklad det var någon annans blod och inte mitt ..
    Mitt blodsocker är kass den med tyvärr.
    Men jag har ätit järntabletter men det hjälper inte jag svaimmar iaf.
    Förlorade inget när jag gjorde snitt med elias och blödde inget efter år då dom gjorde allt innan snittet och efter snittet gjorde dom också massor
    För dom hade läst i mina papper att jag blött kraftigt med ebba och amadeus.
    Så som tog ju honom ut tidigare och hjälpte mig massor.
    Jag har läkar tid idag med Elias så jag ska fråga läkaren om detta.
    Är trött hela tiden men har inte svimmat än ''peppar peppar''  

• 3 barns mamma84
    sugarrush skrev 2011-03-09 06:40:46 följande:
    Tänker på färnevik, hoppas allt går bra! Undrar om bebisen tittat ut ännu...?
    Ja jag undrar med kanske vi vågar säga grattis Solig
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma