Plus igen efter mf/ma
kanske happis dator gått sönder ?
kanske happis dator gått sönder ?
Godmorgon mina hönsmammor och blivande hönsmammor
Nu har jag lämnat barnen och en ligger kvar i vagnen och sover jag har typ gjort macka till mig själv men fyfan vad äkligt det var så jag fick i mig 2 mun fulla bitar haha rästen fick katten som inte änns ville ha haha
vilken morgon.
Nu är det en kopp caffe och en morgon rök paus sen vara med er en stund sen bara titta på film
Sofy jag skrev till dig sista meddelandet var i går när du skrev att du hade värkar och du är inte inne ?? sover du eller är du på bb ?
Kram på dig ..
Och alla er alla hur har ni det ?
Annars mår vi bra båda två, jag har haft två influensor på väldigt kort tid och har nån rethosta kvar som vägrar ge med sig. Till veckan ska vi få fler svar från obduktionen och jag hoppas att det ger ytterligare svar. Ikväll har jag bokat in oss på La Soiree på Tyrol bara för att få göra nånting annat än sitta hemma och ha dåligt samvete över att vi inte orkar plocka upp fler lådor (vi hade ca 100 flyttlådor! phew). Så det blir en överraskning till min sambo som undrar vad sjutton jag har hittat på. 

♥♥♥
Elias fick 200ml Nan 2 kl 23 tiden sen pyjamas på och blöja och en puss på kinden av mamman sin. Sen somnade vi alla tre. Nästa måltid var klockan 04.37 ca 120 ml och somnade om med ny blöja och en puss. Nästa måltid var klockan 08.00♥♥♥
Fick alltså sova HELA natten
Är det lyx eller är det lyx ![]()