Plus igen efter mf/ma
Mct: jag kommer vara så avundsjuk på dig för jag har alltid velat ha tvillingar!
Det här är ju helt fantastiskt! Underbart! Stort stort grattis och självklart lycka till! När är nästa ultraljud?
Mct: jag kommer vara så avundsjuk på dig för jag har alltid velat ha tvillingar!
Det här är ju helt fantastiskt! Underbart! Stort stort grattis och självklart lycka till! När är nästa ultraljud?
Tack cat! Bara det är ett hjärta som slår är jag nöjd! :)
Fy sugar. Min man var lite så med men nu har han insett att livet går vidare. Enda krav jag har är att han inte får vara bakis dagen efter. I övrigt är det nästan fritt fram. Man får bara planera lite mer
Wilda hänger med överallt än så länge. Och det har funkat. Det är nu först som vi börjat ta in barnvakt men det är för att hon strular med sömnen. Så är vi iväg på nåt följer w med och så får barnvakten ta över framåt kvällen (typ bröllop och så)
Plutten: stressa inte- kroppen kan spela en massa spratt efter mf. Det är ju mycket som händer i kroppen!
Sen behöver ju inte du TELGE vara spydig mot henne!
Jo det var ett riktigt elakt inlägg. Vem vill inte få ett plus direkt efter ett mf? Jag säger då det, usch på ditt inlägg!
Härligt MCT med kaskadspya! ;) Vi måste ta en fika i höst när vi vet att alla våra tre lever (dina två och min lilla). :)
februari då?