• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2011-06-27 16:24:56 följande:
    Hihi jag vet inte riktigt vilken tråd jag hör till längre, jag är nyplussad, ska inte ha barn i sommar/höst och har inte fått barn men jag skriver här!

Måste få ur mig det bara! Jag har ju ett VUL i morgon kl 13 påd et lilla stället där jag gjorde första utredningen. 5+1 då gissar jag... jag gör det mest för att se att det inte sitter i äggledaren innan jag åker till NY på onsdag!

Idag ramlade det dessutom ner en kallelse i brevlåda från Ultragyn Danderyd om VUL fredag den 8:e juli!!  WOHO!! Om allt går vägen är jag 6+4 då.... hoppas jag får fortsätta göra flera där sen!
    Haha, du vet inte var du hör hemma! JAG vet inte var jag hör hemma! :) Wilda är så mycket äldre än andra att jag inte kan dela erfarenheter så jag känner mig inte hemma i barntråden. Jag har inte fått något mf efter W så jag passar inte i den här tråden heller...

Du och jag kanske ska starta en "mittemellan-tråd"? =)
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2011-06-27 20:39:16 följande:
    Ähh, kissa lite, ta provet i mittstråle, kissa klart... =)
    Mamma till W skrev 2011-06-27 20:31:22 följande:
    Haha, du vet inte var du hör hemma! JAG vet inte var jag hör hemma! :) Wilda är så mycket äldre än andra att jag inte kan dela erfarenheter så jag känner mig inte hemma i barntråden. Jag har inte fått något mf efter W så jag passar inte i den här tråden heller...

Du och jag kanske ska starta en "mittemellan-tråd"? =)
    Jamen det kanske inte är nån dum idé! "Vi som siktar på skottdagen efter mf/MA!"  hahah!
    men det är lite roligt att vi ändå är två som har bf ganska precis samtidigt. :) och sen samma "icke-symptom" på det! haha
  • Mabaja

Tack sugarrush att jag får vara med igen! :)

• Mabaja

Två veckor fick jag vara gravid innan första rosa på pappret dök upp! Nu får vi se om det kommer mer.:(

• Mabaja

Jag hade ju en del rosa med Wilda med så helt oförberedd är jag ju inte. Nu hoppas jag att det beror på gårdagens sexande (min man har haft en veckas semester och då blir man ju pilsk)...

• Mabaja
    MCT79 skrev 2011-06-28 10:09:33 följande:
    Sex? Men kvinna.... håller du på med sånt? Cool Då hoppas vi på sköra slemhinnor vilket kanske inte är helt otänkbart!
    Det är inte jag, utan min man... HAHA. Men nu jobbar han igen och då blir det inget.. haha
  • Mabaja

Jag har inte haft sköra slemhinnor innan så jag vet inte om det är det.. Ja ja, det visar sig... Nu har jag iaf lite illamående- kattlådan var en bra "medicin". Stanken gjorde mig illamående. haha...

• Mabaja
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-28 11:27:16 följande:
    Du får inte byta lådan kvinna aj aj aj !!
    klart jag får. Toxoplasmos finns för det mesta hos kattungar och vi har inga kattungar! :)
  • Mabaja

Sugar; jag har ulcerös kolit och när det upptäcktes var det genom blodiga diarréer och springa på toa fem min efter att jag ätit. Det enda som talade emot min uc var att jag inte tappade i vikt. Vilket man ska! Först tog de det för hemorrojder men nej det var det inte. Blöder dagligen från nr 2 men orkar inte jaga läkare och recept.

Däremot hade jag som din kille förra sommaren. Fick inte behålla något alls. Men det berodde på att vi var i Egypten ( underbar smekmånad). Det gav med sig efter en vecka hemma!

Förresten, underbart med mct!

Och helt fantastiskt med foglossning i vecka 5+. Tur att jag har en vagn att stötta emot!

• Mabaja

Hej då Morsan- nu drar jag!!!

AngelinaJo: För oss tog det på tredje försöket och resulterade i dottern på bilden ovanför. Jag hade ett ma som upptäcktes i v 11+3.

Telgebo: Du har helt rätt att det är inte lukten som är farlig utan bakterierna... men kunde jag göra ren kattlådan med Wilda i magen så kan jag det nog nu med.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma