• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Telge: Du ska ALDRIG spola ner kattsand i toaletten.Jag har som sagt fyra katter och byter i lådan utan knussel. Bara man tvättar händerna efteråt är det NOLL fara. Så slappna av. :) Mina katter är dessutom utekatter så de är nog i jorden och snurrar runt en del...

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Det var nåt reportage i Nyhetsmorgon för en tid sen där de sa att INGEN form av kattsand får nånsin spolas ner i toaletten. Varken sand eller pellets eller spån. :) men det är ju din pappa jag ska skälla på (eftersom det är hans katter)- inte dig. haha

• Mabaja
    Sofy: Jag träffas gärna! Nästa vecka är full då jag jobbar 8-16 mån-fre. Så antingen i slutet av denna veckan eller om två veckor! :)
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-06-28 16:27:19 följande:
    Hmmm imorn kan jag nog om du skulle kunna då, tors är de läkarbesök o grejer hela dan! Annars kanske fre?
    fredag kanske då... Vi har flängt runt så mycket på sistone så vill låta henne landa innan det är dags att flänga igen. Var ska vi ses?
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-06-28 17:04:07 följande:
    De förstår ja! :) Annars kanske vi kan lattja hemma hos er? Om de är bättre? :)
    Ni får jättegärna komma till oss och då fungerar morgondagen alldeles utmärkt! Bestäm dag! :)
  • Mabaja

Sofy: det blir kanon. Åker du efter gps eller vill du ha vägbeskrivning?

• Mabaja
    telgebo skrev 2011-06-28 21:16:41 följande:
    Vad har du hört det?
    I sverige är det som sagt ofarligt att andas in kattbajslukt... Du kan inte få toxoplasmos genom att lukta på det!
  • Mabaja
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-28 21:35:09 följande:
    Alla säger olika men jag har hört av riktiga läkaren att man inte ska andas in skitet .. nej telge jag har inte fått de på bakfoten tyvärr.
    då är det läkarna i Danmark som är kajko...EFtersom det är helt ofarligt här!
  • Mabaja

Gash vad illa jag mår! Tänk vad man glömt på 8 mån!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma