• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

maria204 skrev 2011-06-29 10:27:50 följande:
    Ja, jag vet att det "bara" är v. 39, men när man har fött i v. 34 och 36 och får höra att "du kommer troligen att få tidigt nu med" då är v. 39 inte "bara". Jag har försökt intala mig det, men det är inte lätt... Obestämd
    Min kusins fru hade likadant. Hon födde två i v 35 och 36. Sen när hon kommit till bf åkte hon in i vild förtvivlan till förlossningen och sa "jag går inte härifrån förrän jag fått min bebis"... Efter mycket om och men så fick hon en igångsättningstid dagen efter. haha
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Jag drömde om min kusin och hans fru förra veckan. I drömmen såg hon ut att vara höggravid men hon var bara gravid i v 7. Till saken hör att de inte kan få barn. Min kusin har slöa simmare och få, min kusins fru stöter bort de simmare som kommer fram.

• Mabaja
    telgebo skrev 2011-06-29 16:27:31 följande:
    Men tänk om de lyckats och hon är gravid. Då måste du ju nästan berätta om drömmen för dom.

Fyy stackars dom som inte kan fast dom vill, lider med dessa människor.
    Jag har redan berättat för min kusin och han berättade för sin fru. Frugan sa att hon hoppades att jag skulle få rätt nån gång! Det sjuka är att de varit gravida EN gång. Men då bodde hon fortfarande kvar i Nigeria så de tog bort det... De visste inte om hon skulle få komma till Sverige eller ej och tyckte att det var lite väl långt avstånd att ha två föräldrar på.
  • Mabaja

Jag vet inte hur jag ska vara, tänka, känna. Jag är så rädd för mf men samtidigt så övertygad om att det kommer ske.

Det är så illa att jag fräser åt wilda då mitt tålamod tryter. Och det tryter nästan på en gång. Jag känner mig som världens sämsta mamma som inte orkar med mitt barn bara för att jag är så övertygad om mf. Nu rinner tom tårarna!

• Mabaja

Och så vill jag tillägga att wilda är helt fantastisk på alla vis och att jag inte kunde få någon finare!

• Mabaja

Plutten: jag fick ett ma 09 men hade starka plus. Så det är nog olika från person till person

• Mabaja

Och då kan jag tillägga att mitt hade dött efter äl men fick reda på det i v 12. Det enda som fanns kvar var större livmoder och slemhinna- resten hade kroppen redan tagit hand om

• Mabaja

Prommis; jag ska göra vul- måste bara ringa och tjata till ett. Får väl dra en vals om vilket nervvrak jag är. Får jag inget vul gör jag ett privat.

Känner som så att bara jag får veta att det har levt så blir jag lugn. Så var det med w iaf.

• Mabaja

Jag är 6+0 enligt äl och 6+2 enligt senaste mens. Kanske värt att ringa mvc om era varit villiga att ge er vul.

• Mabaja

Vi var till Egypten förra året på smekmånad. Då var jag gravid i v 25... Jag blev magsjuk andra dagen och det höll i sig i tre veckor. När vi for till Luxor för att kolla tempel och annat spydde jag 7 ggr! Gissa vem som kände sig som en urvriden trasa efteråt?

Samtidigt var det urmysigt att åka iväg även om jag var väääldigt toaberoende. Värsta var flyget hem för jag tyckte att det var sååå varmt så spydde ett par gånger då också.

Nu ska vi till Rhodos i augusti/september så hoppas på en bättre mage då! :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma