Inlägg från: Muffe80 |Visa alla inlägg
  • Muffe80

Plus igen efter mf/ma

Snällt att du försöker inge lite hopp, men jag vet att det är kört, känner det på mig. Läkaren såg ju ingen prick... det började ju eg. där faktsikt. Sedn har jag blött två gånger men lite och sedan bruna flytningar med ont, och så nu denna STÖRTblödning.....
    Tvivlar på att det är annat än missfall.

Vad gör man nu? Inväntar klumpen och mer blod eller åker man till akuten? Vad är "rutin" egentligen?

VARFÖR får man två missfall på raken, är det fel på oss????

• Muffe80

Vad menar du med söka hjälp privat nu, för utredning?

är det bra att få missfall i journalen?

Jag får åka dit kväll eller imorgon isåfall.. men hoppas inte det är den där gubben som jobbar då, men det är det väl. känns som jag är stammis på aktuten nu

• Muffe80

Ok då kanske det är bra att åka in ikväll då...Suck!

kanske skulle flytta till sjukhuset istället, verkar ju fan vara där som jag hör hemma

• Muffe80

Visst borde det vara ok att ta en ipren mot smärtan nu? Det är ju troligen mf.

• Muffe80

Nej inte jätteont, lite molande just nu bara! Avvaktar lite med tablett. känns skönt att känna lite vad som händer med kroppen också.

Jag kom nyss till jobbet. tror jag stannar här till fyra ändå faktiskt. sen kanske sjukan ikväll med sambon för att få veta defintivit om jag ska gräva ner mig för alltid eller inte-

• Muffe80

Ringde bm nu som heller inte var så där supertrevlig...
    Hon sa att det är ganska ovanligt med två missfall på raken

Hon sa ven att det inte är nån ide att jag åker in till akuten för de kommer bara skicka hem mig och kan inte göra eller inget se. Jahap...

• Muffe80

Måste skriva av mig lite till.
    Kärringen sa att jag inte kunde göra ngt och att om man blödde mycket iv  8 så var det alltid missfall, sen frågade jag om jag skulle vänta på att klumpen kommer ut men hon sa att de är så tidigt så detk ommer inte komma ut nån klump... VAD vet hon om det, det gjorde ju det sist på mig?

Det enda jag skulle göra var att ta ett grav.test om TRE veckor sa hon..... jävla bitch! Varför inte alltid bli kollad när man får missfall så man kan få lite ro i kroppen?

• Muffe80

Blöder brunt nu, inget ont. BM har redan konstaterat missfall, eftersom det alltid är det om man blöder mycket i v 8 enligt henne.... (det är ju inte alltid så, ska fan säga till henne nästa gång att hon har fel... , se bara på Sofy)

Orkar inte göra vul tror jag, vill inte bli idiotförklarad en gång till där.

• Muffe80

Tack för solskenshistorian men alla mina symtom är borta också, vilket är ett dåligt tecken Men visst, det känns ovisst att inte VETA till 100 % vad som händer. Jävla vården!

• Muffe80

Fast senast i går kväll var jag trött, mådde extremt illa och hade ömma bröst men allt försvann med blodet!!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma