Lallan skrev 2010-10-04 11:38:41 följande:
Enligt fl ja men inte enligt bm och specmv då är det redan i morgon. Vet inte varför det diffar med en dag men eftersom jag har så mycket kontakt med bm och läkare hela tiden så går jag enligt deras räknesätt, blir lättare att hålla reda på då.
Jag har ju två bebbar i magen så läkaren ifrågasatte inte ett dugg utan tyckte det var självklart att jag skulle bli sjukskriven när jag gått såpass långt. Eftersom att jag har så mycket sammandragningar så är det ju ännu större risk med prematurförlossning.
När har du BF datum då ?21 dec?
Haha ja alla har det olika med BF datum
Enligt min läkare hadejag BF 15 dec enligt sista mens 10 mars men enligt ul så har jag BF 21 dec och mens enligt henne 18 mars hmmmmmm undrar då jag hade MENS 10 mars och bruna flytningar 18 mars som slutade sen 21 mars

konstigt nog ..
Jag hoppas jag får mina papper snart om att jobba bara 4 timmar har inga problem
utan blir hindrad av min blodvärde och blodsocker som är låga då jag svimmar typ i ett
Skatill min Bm om 8 dagar och vi ska prata om allt möjligt sen 30/11 Tul o prata med överläkaren är då i vecka 38 och då får jag förhoppnings viss ut honom redan då