Muffe80 skrev 2010-09-15 10:47:15 följande:
Måste skriva av mig lite till.
Kärringen sa att jag inte kunde göra ngt och att om man blödde mycket iv 8 så var det alltid missfall, sen frågade jag om jag skulle vänta på att klumpen kommer ut men hon sa att de är så tidigt så detk ommer inte komma ut nån klump... VAD vet hon om det, det gjorde ju det sist på mig?
Det enda jag skulle göra var att ta ett grav.test om TRE veckor sa hon..... jävla bitch! Varför inte alltid bli kollad när man får missfall så man kan få lite ro i kroppen?
Du åker in när du ringer din sambo NU gumman du väntar inte tills kvällen bättre och ta allt jobbiga nu och få reda på allt NU !
Tänker på er.
Kan berätta att när jag fick mitt MA i vecka 8+ så hade jag inte ont jag bara blödde som en jävla gris ..
Dagen innan MA så fick jag på natten en blödning som en 5 krona rött och jag gav upp direkt det kom inget mer satte på mig bindan och gick o la mig.
På morgon ran det kraftigt och jag och sambon åkte till barnmorskan direkt då hon ville undersöka mig.
Dit kom vi blödde som en gnu och fick bli undersökt och hon såg bara massa massa blod men under inte se om det var ett ma påväg
Hon ringde direkt sjukhuset och jag o sambon åkte dit.
Där fick jag göra VUL och den fanns där men påväg bort från kroppen.
Fick en tid till och kom till sjukhuset och det fanns fortfarande räster kvar men inte allt som hade kommit ut ännu.
Fick åka hem fick tid till skarpning och åkte hem igen.
På kvällen hörde jag ''blums'' och såg att där var h*n i toa bottnet och jag grät floder men var oxå glad att det hände nu och inte då ..
Åkte in dagen efter för skarppning men jag berättade att nu hade den kommit ut och jag fick ett rum och fick ta av mig kläderna men DÅ blev jag förbannad jag ville inte bli skappad då allt kommit ut.
Fick göra VUL igen och allt så bra ut och jag fick åka hem.
Fick efterkontroll igen när allt var över och dom såg sen att ajg hade ägglossning på gång
Emryt var redan död i vecka 4 men kom ut i vecka 8+ ..
Skit i barnmorskan ÅKT IN nu ..
Tänker på er otroligt mkt..