Plus igen efter mf/ma
Mabaja: Haha. Ja han kommer bli lycklig men vill inte ge honom förhoppningar om allt är tillbaka som vanligt imorn!
Så, du jobbar också mycket?? Jag måste bromsa mig själv hela tiden. Vissa veckor är jag schemalagd 50 timmar och så blir det mer ändå och jag vet inte vad du jobbar med men mitt jobb är sjuk fysiskt. Jag går, står och springer runt kanske 80% av dagarna. Någon gång varje dag rinner det svett om mig, fräscht. Helt sjuk. Känns så där. Jag säger till dig som många kollegor säger till mig: "ta det lugnt nu, det finns inget viktigare än familjen och bebisen". Sen gillar ju jag att ha att göra och tar gärna på mig lite mer än alla andra men man inser ju att de har rätt. Försöker alltid ta en halvtimma hemma och ligga helt stilla för mig själv ochklappa på magen och be om ursäkt för mitt tempo. Haha. Men om det är MIN kotte så gillar han tempo. ![]()
Jag kan bara ha en av ringarna så just nu kör jag bara vigselringen. Har jag båda blir det för brett och då får jag inget blod till fingret. Haha. ![]()
Både jag och min man har nu suttit här i soffan och känt på bebissparkar! som min man säger "sparkar du på pappis, du får sparka på pappis. snart får du komma ut och då är det inte lika trångt längre". Han är så söt!
Jag kan inte ha någon av ringarna! och då är båda för stora i vanliga fall. Vintertid tappar jag mina ringar. :) Eller förlovningsringen tappade jag flera ggr förra året så vigselringen lär ju glida fortare i vinter då den är större fast den är i samma storlek. haha.