• SoMa72

Plus igen efter mf/ma

Men vad trist, MCT! Jodå, gick bra för mig, fast hon fick ta bt 3 ggr eftersom jag var "lite uppe i varv", alla prover var iaf bra, puh.. Remiss till KUB skickad, åker ju bort, så har bara 5-10 sep på mig sen. Fick tid för RUL 14 okt.

Kram på er alla fina!

• SoMa72

Hej gullungar! Hoppas alla mår bra! Skriver fr Kreta och har inte jordens bästa uppkoppling direkt. Här är det toppen, som vanligt... Idag går jag in i v 11, längsta jag nånsin kommit. Sköt om er babes! Nu väntar stranden Kraaaaaam

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Hallå fr havets brus på balkongen här i Kato Stalos! Hoppas alla har det så bra det bara är möjligt och speciellt leaeva! Tänker på dig, gumman!

En liten fråga till er experter, när brukar spökveckorna infalla? Mår så där oförskämt bra igen, så då undrar jag ju (kommer nog aldrig sluta noja) om allt fortf är bra? Vilket det visserligen borde vara, men ni vet hur det är...

Tusen kramar på er! Saknar att inte kunna vara uppkopplad mer frekvent och tjöta med er här.

• SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-04 18:59:25 följande:
    Måste gnälla lite... blev ju akut förkyld från ingenstans natten till fredag.. nu har min astma kukat ur fullständigt (ursäkta ordvalet..) och jag får duscha hett sådär 30-45 minuter några ggr om dan för att ens få loss slemmet..

Har för mig att genomskinligt slem= virus och att gulgrönt = oftast bakterier...  jätteläcker gulgrön nyans på det jag får upp... ska jag behöva söka sjukvård för det här också?!

Jag hör nästan ingenting och har börjat få ont i båda öronen nu.. mest höger.... har en burk rinexin nere i källaren och enligt fass ska den vara okej men är det nån som VET?
    Men lilla stackars krake, krya på dig nu!!
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72

Puh, KUB imorse, gick bra... Nu kan jag andas ut lite!

♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
  • SoMa72
    MCT79 skrev 2011-09-05 13:08:24 följande:
    guud vad skönt! Grattis!!
    Tack! Hjärta Jag var så nervös att jag trodde jag skulle kräkas/svimma... Fanns bara två scenarion i min värld: 1. dött foster, 2. väldigt sjukt foster.
    ♥ ♥ ♥ BF mars 2012 ♥ ♥ ♥
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma