Plus igen efter mf/ma
Säger ju att jag sover törnrosasömn bara jag somnar. :) och så sover jag när w sover på dagen. Idag kommer hon sova två ggr för att hon varit/är sjuk och somnade sent och vaknade tidigt. :)
Säger ju att jag sover törnrosasömn bara jag somnar. :) och så sover jag när w sover på dagen. Idag kommer hon sova två ggr för att hon varit/är sjuk och somnade sent och vaknade tidigt. :)
Man är ju inte invalid, bara gravid. ;) jag känner av fogarna (aj aj) annars har jag inga direkta krämpor (kanske därför jag sover som en död... Eller så är det för att vilddjuret kör slut på mig. Haha
Haha vad söt du är! ;) jag slutade dammsuga för längesen. ;) Daniel brukar väl inte vara jätteglad men går både fortare och smidigare om han sköter städning och jag Wilda. För han vet att städar jag är det lyftkran som gäller när jag ska upp igen. ;) igår var en helvetesdag efter måndagens pump, måndagnattens vak över wilda (sittandes i soffan) och sen julklappsshopping. Haha
Inte ett dugg. Vi offrar oss bara för något bättre och roligare framöver. ;) och nu är det inte långt kvar. Du kan ju få januaribebisar för det första! ;)
Hahaha! Klockren kommentar ju!
Mct: det är luuuugnt. Jag har sovit ännu längre. :)
Nu har jag kollat upp nr till ett annat mvc. Imorgon ska jag ringa och höra hur man gör sitt vårdval så jag får gå hos dem. :) bm ringde ju självklart inte som jag hade hoppats idag (om mötet med läkaren hon skulle ha om mitt hb).
Jag har tröttnat på "mitt" mvc. Ingenting händer ju.
Mct: det kanske hon gör. Är skönt att veta att jag har en tid hos min läkare på mag-tarm i början på jan. Han har nog något ess i rockärmen för mitt hb. Men hoppas på att få samma bm som jag hade med wilda!
Mct: din sambo blev väldigt till sig efter er romantiska middag va? ;)
Javisst: håller tummarna
Ego: nu har jag bytt mvc. :) kontroll imorgon så min nygamla bm (samma som w) får lite aktuella värden. Känns bra! Istället för att vänta till mitten av januari. Och nu kan maken följa med också. Han får uppdraget att ta hand om vilddjuret! :)