Plus igen efter mf/ma
Mimmi: hur känner du nu? Vågar du ta till dig att du är gravid eller väntar du bara på ytterligare ett nederlag?
Mimmi: hur känner du nu? Vågar du ta till dig att du är gravid eller väntar du bara på ytterligare ett nederlag?
Den här söndagen har varit riktigt jobbig! Mitt låga hb gör mig skakis och matt. Jag är glad att w har vagn så jag kan ha den som rullator! ;) Agda 85 är ute och går numera och gärna en paus efter 50 m.
Ja du Mimmi. Mvc är ju inte så bra här. Tjatas mest om järntabletter men sånt kan jag inte äta (förstoppning deluxe). Mct tycker att jag ska ringa spec.mvc i Uppsala och höra.
Leaeva: tack för tipset! Fick en kallelse idag till min mag-tarmläkare 3 jan så ska höra med honom vad jag kan ta som även är bra för min uc. Kunde inte ha kommit mer lämpligt! Är ju bara 2 veckor dit så den tröttheten kan jag ta. :)
Här är det sjukstuga! Wildabus är risig. Vi som ska köpa julklappar imorgon! Får hoppas att det bara är feber och inte nå annat.
Haha. Sitter och kollar Nyhetsmorgon och får veta... Att en gammal klasskompis är bioaktuell. Det roliga är att vi var bittra fiender på högstadiet. :)
Agda 85 is speaking! Var och tränade bodypump igår. Hur joobbigt som helst. Sen vaken nästan hela natten med wilda då hon hade 39 i feber, eller ja hon sov på mig och rörde jag mig vaknade hon. Sen idag var hon piggare så vi har handlat lite julklappar men jag! Jag är stendöd med en foglossning från en annan värld! Aj aj aj säger jag. Synden straffar sig själv! ;)
Idag är en intressant dag. Bm jag var till förra veckan ska prata med läkaren som kommer varannan onsdag. Så nu kanske jag kan få veta om jag får ta ett ferritinprov eller ej.
Och ringer hon ska jag ringa de andra imorgon och ändra bm till hon jag gillar!
Ja du jag vet inte hur det ska gå till. Det jag tycker är frustrerande är att det var JAG som sa till om ferritinprov, inte hon som som är utbildad! Och sen hennes attityd "ja de som ligger lågt i hb brukar inte känna sig påverkade när det sjunker för de är så vana".
Förresten mct: vad gör du vaken nu? Brukar man inte passa på att sova när man är sjukskriven? ;)
Aj då! Vi kan byta. :) om jag bara kan somna så sooover jag törnrosasömn. Behöver inte ens upp på toa! :) men eftersom jag somnar först 1 och w vaknar 6 är jag rätt död om dagarna. :)