• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

FruW skrev 2011-12-11 18:45:47 följande:
    Jo det blir nog en bröllopsresebebis om det går vägen...

MCT jag är jämt så! När jag har PMS lipar jag för allt, för att jag har en så fin man, för att detektiv vackert väder.... Knäppt!
    Den här gången ska det gå vägen! Nu har ni ju gjort allt rätt! ;) Med bröllop först innan hopp i sänghalmen.. :) Och augusti-septemberbebis är ju inte fy skam! ;) 
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    sugarrush skrev 2011-12-11 19:50:07 följande:
    Mabajas man är ju en riktig Rembrandt! Kan man få beställa ett porträtt?
    haha, visst är han rolig?  =) Han har ritat en bild från Wilda med. Den är ännu värre! :) 
  • Mabaja
    SoMa72 skrev 2011-12-11 20:51:05 följande:
    Mabaja, vilken fin mage du har! Och vilka roliga teckningar din man ritat!
    Tack! Ja han är lite småstörd sådär! :) Men det är en av sakerna jag gillar. haha. 
  • Mabaja

Sugar: jag håller helt och hållet med. Tänk om man hade haft de tuttarna! Då hade man aldrig visat sig utan kläder. Haha

• Mabaja

Det är ju det som är så svårt att avgöra. Mensvärk, växtvärk och förvärkar känns ju likadant. :)

• Mabaja

Hej tjejer!

Idag var jag till bm... Det var ju allt annat än kul. Först fick jag tillbaka den bm jag bytt bort. Hjärtslag, sf-mått och bt var bra. Hb är nere på 96.

Bm tyckte jag ska börja käka järntabletter men det funkar inte, min mage klarar inte av järn. Så ska höra med Apoteket vad de rekommenderar.

Sa även att bm jag hade förra gången lovat mig ett ferritinprov och det tyckte den här bm var en bra ide men måste prata med läkaren först! Suck säger jag bara! Läkaren kommer till mitt mvc på onsdag nästa gång. Så får se om hon ringer innan jul b

• Mabaja

Mimmi: jag ska försöka få den jag var till för tre veckor sen. Men har ju inte stort hopp eftersom de byter utan att säga till.

Skönt att Hcg stigit precis som det ska! Och än bättre att du har en ny tid inbokad!

• Mabaja

Jag är STENdöd här hemma. Har försökt få maken ta w men hon retar bara gallfeber (klättrar på allt hon kommer åt) på honom så då springer hon till mig så får jag trösta. Haha

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma