Plus igen efter mf/ma
MCT jag är jämt så! När jag har PMS lipar jag för allt, för att jag har en så fin man, för att detektiv vackert väder.... Knäppt!
Sugarrush- bara för dig!

Sugar: jag håller helt och hållet med. Tänk om man hade haft de tuttarna! Då hade man aldrig visat sig utan kläder. Haha
Mct: förvärkar eller växtvärk. :)
Det är ju det som är så svårt att avgöra. Mensvärk, växtvärk och förvärkar känns ju likadant. :)
Hej tjejer!
Idag var jag till bm... Det var ju allt annat än kul. Först fick jag tillbaka den bm jag bytt bort. Hjärtslag, sf-mått och bt var bra. Hb är nere på 96.
Bm tyckte jag ska börja käka järntabletter men det funkar inte, min mage klarar inte av järn. Så ska höra med Apoteket vad de rekommenderar.
Sa även att bm jag hade förra gången lovat mig ett ferritinprov och det tyckte den här bm var en bra ide men måste prata med läkaren först! Suck säger jag bara! Läkaren kommer till mitt mvc på onsdag nästa gång. Så får se om hon ringer innan jul b
Mimmi: jag ska försöka få den jag var till för tre veckor sen. Men har ju inte stort hopp eftersom de byter utan att säga till.
Skönt att Hcg stigit precis som det ska! Och än bättre att du har en ny tid inbokad!
Jag är STENdöd här hemma. Har försökt få maken ta w men hon retar bara gallfeber (klättrar på allt hon kommer åt) på honom så då springer hon till mig så får jag trösta. Haha