• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Odd: beklagar! Hur långt gången var du? Såg de det? Skönt att få sånt bra bemötande ändå!

• Mabaja

Jag har hela tiden sagt att jag är mycket större än med w... Och jag har nog rätt. Med 9 veckor kvar har jag 5 cm till godo på måttbandet! Dvs till hur stor jag var på bf med w!

• Mabaja

Odd: även om det är jobbigt. Känns det inte lite skönt att ändå få veta vad som pågår? Få det svart på vitt liksom? Kram till dig!

• Mabaja

Över till något roligare! :) vi har beställt vagn idag! :) fick ett babyskydd på köpet så nu ska vi sälja det wilda hade. Och i slutet på januari ska vi sätta ut vagn + babyskydd på blocket. Behöver bara en vagn då den kan göras om till singelvagn (bugaboo donkey).

• Mabaja

Mct: Det där kallar jag cirkus! Men skönt att de är så måna om dig att de inte släpper dig förrän de är helt säkra! :) 

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Lycka till idag Mimmi! Nu vill vi höra om din upplevelse när du fått se ett hjärta slå. :)

• Mabaja

Mimmi: har du nånsin fått se ett hjärta slå eller är det en milstolpe?

• Mabaja

Då vill vi höra om det lilla hjärtat senare. Hur din upplevelse var!

• Mabaja

Jag skulle nog hålla mig till huvudet hela tiden sugar! Fröken fräken kommer ju snittas. Busungarna flyttar ju inte på sig. ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma