Plus igen efter mf/ma
Odd: beklagar! Hur långt gången var du? Såg de det? Skönt att få sånt bra bemötande ändå!
Odd: beklagar! Hur långt gången var du? Såg de det? Skönt att få sånt bra bemötande ändå!
Jag har hela tiden sagt att jag är mycket större än med w... Och jag har nog rätt. Med 9 veckor kvar har jag 5 cm till godo på måttbandet! Dvs till hur stor jag var på bf med w!
Odd: även om det är jobbigt. Känns det inte lite skönt att ändå få veta vad som pågår? Få det svart på vitt liksom? Kram till dig!
Över till något roligare! :) vi har beställt vagn idag! :) fick ett babyskydd på köpet så nu ska vi sälja det wilda hade. Och i slutet på januari ska vi sätta ut vagn + babyskydd på blocket. Behöver bara en vagn då den kan göras om till singelvagn (bugaboo donkey).
Mct: Det där kallar jag cirkus! Men skönt att de är så måna om dig att de inte släpper dig förrän de är helt säkra! :)
Lycka till idag Mimmi! Nu vill vi höra om din upplevelse när du fått se ett hjärta slå. :)
Mimmi: har du nånsin fått se ett hjärta slå eller är det en milstolpe?
Då vill vi höra om det lilla hjärtat senare. Hur din upplevelse var!
Jag skulle nog hålla mig till huvudet hela tiden sugar! Fröken fräken kommer ju snittas. Busungarna flyttar ju inte på sig. ;)
M