• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2012-01-03 19:58:09 följande:
    Mmmm... steg för steg...

stoooora steg såhär på sluttampen! Snart tvåbarnsmorsa! GASH! ;)
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    needtobreathe skrev 2012-01-03 20:06:13 följande:
    Så jävla kul Mct! Busbebisarna är välkomna ;) Då vill vi lattja!!

Mabaja; Snart dags för dig me ;) När vill du ses?

Jo det är ju det, fast MCT är ju först (även om bf är efter).. :) Min knodd kommer i mars. haha. Fast... Det hände ju massor varje gång vi gick på ikea förra gången i slutet och där har jag tänkt springa en del i februari.. Då är det dags att köpa det som behövs.. haha Skrev precis en lista över det vi behöver.
  • Mabaja

Javisst: Du har inte hört min pappa du! haha. Min pappa snarkar så man tror att taket ska lyfta. Han sover på nedervåningen när vi är på besök hos honom och vi måste ha öronproppar för att inte vakna av hans timmerstockar! Tycker att du är jättefin!

• Mabaja

MissT: även om du säkert inte är så glad över att bli hemskickad-är det inte lite spännande samtidigt att imorgon kanske det drar igång? :)

• Mabaja

Här väntar du på din fl. Och jag väntar på samtal från mvc om vad de bestämt ang hb, ferritin och allt vad det heter. Kunde dock dröja till måndag innan de ringer (min bm har sem denna vecka).

• Mabaja

Ja det gör det. :) niferex brukar mvc tipsa om. Själv har jag bara ätit duroferon.

• Mabaja

Tog mig nog lite vatten över huvudet idag. :) spinning lät ju bra så det hoppade jag på. Gjorde ont i fogarna redan innan men nu... Kan knappt gå! Och gör sååå ont! Men roligt hade jag. På lördag tänkte jag utmana ödet med att köra zumba!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma