Plus igen efter mf/ma
Havsklippan: jättefin mage även om det är en svullen sådan. :)
Havsklippan: jättefin mage även om det är en svullen sådan. :)
Just det, Mct, känner du dig färdig med att vara gravid? Själv känner jag att några veckor till är inga problem (tror att det beror på att det kommer dröja till en ev tredje).
Tänkte bara, du gnäller aldrig över att vara stor och otymplig. Utan är det nåt så är det smärta, svimningar och liknande du berättar om. Börjar tröttna på de flesta i en februaritråd jag skriver i för alla planerar att januari är en perfekt månad att föda barn på (fast alla är beräknade i feb).
Spinning gav mig sd var fjärde minut. Ilar "Down there" under sd med.
Vad gör du vaken mct?
Mct: skön morgon! Själv var jag vaken av mina sd fram till 2 sen gav de upp.
Soma: härligt med flytt! Inom Uppsala då eller?
Mimmi: ring och hör efter om en tid om det kan lugna dig.
Själv sitter jag här och försöker få min telefon att ladda. Börjar få kramp i tummen för funkar bara i ett läge. 81% kvar till fulladdat. Är andra laddaren på tre mån kanske som w haft sönder.
Soma: får man fråga var i Knivsta. Makens farbror bor i s ängby. :) mitt sf-mått var 25 cm i 26+4, 27 cm i 29+4 och 28,5 cm i 30+5. Mätt med tre olika bm så helt tillförlitligt är det ju inte men en hint kanske om lågt sf trots jättestor mage. :)
Mct: jag tyckte att du hade en liten mage. :) mindre än min. 'men det är väl hur man bär. Min mage växer ju bara framåt, ingenting uppåt eller åt sidorna. Så kanske inte jättekonstigt om jag blir stor!
Mct: din ena har ju vänt på sig så de måste kanske ha flyttat lite på sig. :) och växt en del. Jag känner inte ens att det är ansträngande att andas. :) inte ens igår när jag var och tränade var det jobbigt. Men det måste vara för att rumpan ligger i navelhöjd. :) och huvudet nedåt.