Mamma till W skrev 2010-06-27 11:27:46 följande:
Hej allihopa!
Nu är jag hemma från Egypten med magsjuka i bagaget. Inte det roligaste jag haft kanske. Blev magsjuk redan andra dagen och höll i sig hela resan. Var till Luxor och spydde 7 ggr i bussen, tur att det fanns spypåsar och toalett! Sen spydde jag även på flyget hem så vi har konstaterat att åka nånstans med mig i värme är ingen bra kombo! Men bortsett från det har vi haft det bra, sol och bad i massor och massa kulturupplevelser i Luxor! Vi är trots allt väldigt nöjda med vår smekmånad!
Ska läsa ikapp mig i tråden, men får göra det lite senare under dagen...
Imorgon ska jag på mitt andra bm-besök, första efter inskrivningen. Undra om man får nån kommentar om att man inte fått behålla maten på två veckor? vikten är jag däremot nöjd med, +3 i vecka 27. och sen sista mens är det -1...
Usch det lät som en rätt jobbig smekmånad, synd att bli magsjuk sådär.
Våran smekmånad var väl ungefär detsamma i november/december då jag var gravid i början av graviditeten och mådde väääldigt illa kvällstid. Vi lyckades göra en hel del, men det var inte kul att må så illa hela tiden och jag lyckades bli dålig till hemresan men mitt kom andra hållet istället. Vet inte vilket som är värst!? Men mysigt var det ju ändå :)