Plus igen efter mf/ma
Varför är mensen sen?
Varför är mensen sen?
varför ska man egentligen byta signatur?
Om jag tar ett test nästa helg på lördag tex kan jag lita på testet då?
Fan nu håller jag på och bryter ihop och vill bara veta om jag är gravid eller inte. Hjärnan spökar och jag tycker mig uppleva en massa symtom. Jag vet inte vad jag ska göra om jag nu vore gravid.
Jag har ju fött 4 barn, efter de 3 första så har mensen vart som en klocka när mensen väl kommit tillbaks även med kopparspiral efter äldsta dottern.
Skrev ett inbox till MCT men det gick inte att skicka så jag skickar det här och så hoppas jag att denna diskussion kan stanna i denna tråd tack och inte delges soc snälla
Vet inte om du har kvar samma namn längre men chansar.
Jg hopapas jag kan ventilera med dig då jag känner mig så rädd orolig nervös och mina tankar skenar iväg varför min mens är sen vilket den aldrig brukar vara. Den har varit sen 1 gång sedan 2008 och det var för att jag nyss genomgått ett MA då, sedan var den sen igen pga graviditet så jag förstår inget.
Hade oskyddat sex, var så säker på att jag var i en säker period då jag alltid haft ÄL mellan dag 11-17 och nu var det 1 vecka kvar tills jag skulle ha mens.
Jag vet inte vad jag ska göra om jag nu är gravid igen. Jag lär ju bli av med barnet direkt och jag vill inte utsätta varken ett barn eller mig själv för det och en abort känner jag inte att jag fixar känslomässigt.
Måste få ventilera för jag kan inte tänka på annat nu och så Alice såklart. Har ju inte känt oro innan för det här utan det kom idag och så har jag känt saker som skulle kunna vara graviditetssymtom men som jag försöker hittar andra förklaringar till för att försöka tänka realistiskt men sedan kommer oron igen att tänk om det är symtom på graviditet ändå och vad kommer då hända och så bygger jag oron igen.
Hoppas jag kan ventilera med dig och att detta stannar mellan oss.
Känns för tidigt att ta test redan nu så det är bara att vänta.
BB´s anmälan är bara konstig, de anmälde mig för att jag hade få ögonrörelser och för lite munmotorik. Fattar ingenting, vem är inte trött 8 timmar efter en förlossning.? Ja Alice var 8 timmar då. Och hur kan de veta nåt om min bakgrund? Jo nån dåre ringde och bad dom anmäla mig för minsta lilla sak. Tänk om mammaor blir anmälda för trötthet ja då skulle många bli av med sina barn och soc har inte ens pratat med BB så den anmälan känns bara total onödig och det står ingenting om den i utredningen heller utan de har byggt hel autredningen på vad som påstås ha skett i hemmet och inte pratat med BVC och neo, men efter mycket ifrågasättande av mig så tog de till slut kontakt med BVC men de vill ju inte lyssna på hennes fina ord om mig, det är bara idioten från hemmet som påstår en massa skitlögner de lyssnar på.
Killen: Jag litar på honom, han är ingen sån kille som har en massa lösa förbindelser. Han ville gå vidare och ses igen men jag känner inte det intresset för honom. Efteråt tom ångrade jag att vi hamnade i säng eller jag vet inte, men det var inte så bra det vi gjorde. Jag har lovat att höra av mig om mensen inte kommer eller kommer och då får vi väl ses och prata igenom allt men jag vet ju redan vad han vill och det är abort men jag vet inte om jag fixar det även om det kanske vore det bästa i det här fallet men jag fixar det bara inte. Vill inte ens tänka på ordet utan jag får ta ansvar för mina handlingar.
Jag ska ta och kolla upp mig och ta prov men jag känner mig inte så orolig för det faktiskt hur konstigt det än låter i era öron, känner mig säker på han som person och det han sa att han bara varit med sin fd som han har barn med och ingen annan sedan dess.