Plus igen efter mf/ma
Mabaja: Tycker jag känner igen dig. Var du möjligtvis i Gamla stan den 22 januari?
Mabaja: Tycker jag känner igen dig. Var du möjligtvis i Gamla stan den 22 januari?
Lycka till MCT idag.
Färnrik: Jag hade likadan förlossning när jag födde mitt första och mitt tredje barn, värkar i ett kör hela tiden. Tredje förlossningen tog också drygt 90 minuter.
Alice föddes spontant och tog 33 minuter och det var en drömförlossning, upplevde inte ens att det gjorde ont utan andades mellan värkarna här hemma tills vattnet gick. Jag var inte ens medveten och säker på att det var värkar jag hade förrän vattnet gick, då kändes det lite mer.
Upplevde inte heller den här bajsnödigheten när jag krystade när jag födde Alice som jag upplevde när jag födde de andra barnen.
MCT: Jag tror på bebisar imorgon.
MCT: Fina bebisar och grattis
Idag har jag varit med i denna tråd i 1 år, för 1 år sedan hade jag för 1 dag sedan testat positivt och jag kom ihåg att nån sa till mig då att passa på och njut för snart har du din bebis hos dig och det kändes så långt då till oktober när man satt där i mitten av februari helt nyplussad, men gud vad rätt den personen hade, det har gått så fort och nu inatt kl 0.23 så fyller min älskade underbara fantastiska dotter Alice 4 månader. Tiden har bara rusat iväg sedan hon föddes och jag saknar och tänker på henne ofattbart mycket varenda dag.
Idag fyller min älskade underbara dotter 4 månader.
Tänkte köpa en present till henne idag som hon ska få imorgon. Jag tycker det är så kul att köpa saker till henne, finns så himla mycket fint ju.

Jag var också på benen snabbt efter min förlossning. Jag gick ju på stan och rakade benen här hemma med värkar, ha ha fattade inte att det var värkar jag hade förärn vattnet gick sent på kvällen.
Bara några timmar efter dotterns snabba entré till världen så var jag uppe och knatade och hade inte ens ont, inga direkta eftervärkar med däremot så fick jag väldans ont i brösten när mjölken rann till på dag 3, fy det kändes ordentligt. Jag slapp problem med att sitta, bajsa eller ha ont mellan benen trots att jag var sydd.
Nån som vet hur det går för soma? Hon har väl BF idag?
Idag fyller min mellersta dotter 4 år, hoppas exet hämtat hennes födelsedagspresenter från mig nu så hon kan få dom idag.
Grattis SoMa till bebisen
När föddes din lilla?