Det är svårt jag har velat lämna många ggr men jag kan inte. Tyvärr har ingen möjlighet häller befinner mig här och här är jag fast. Än slår han inte mig men som mamma räknat så kommer då 1 gång om året nu vi får väl se. sista gången han rörde mig var så jag väntade Elias. men då blev jag så jävla förbannad och slog tillbaks den dagen glömmer han nog inte men det gör inte jag häller. Medans jag låg under honom så slog han mig många ggr tillslut fick jag ett bra grepp och slog till honom så han fick en fläskläpp som tack. han åkte hem till sin mamma sökte efter ''tröst'' men hans mamma brydde sig inte av hans gråtande och sa att det var bra gjort av mig att han nu insåg vad fan han gjorde mot mig. Varje graviditet har varit så TYVÄRR !! jag vet att jag skulle ha lämnat honom men dumt av mig så älskar jag honom iaf.
1:a gången när jag väntade ebba var då höggravid i 9:e månaden och han puttade mig mot väggen så jag fick ont men allt gick bra. (då lämnade jag honom)
Blev samms igen efter (förlåt) och jag blev gravid med Amadeus och så slog han mig många ggr sen som höggravid och då slängde han och han mamma ut mig från vårt hem mitt i natten stod jag som höggravid och grät floder och ringde min kompis och mådde jävligt dåligt tillslut kom han och hämtade mig upp igen lång histora ..
När jag vart gravid igen så puttade han mig hade händerna vid magen och då hade vi precis flyttat till danmark och så vart det så hårt att jag misstänker att jag fick MA då. fick blödning några dagar efter. men jag vet inte riktigt om det var det.
När jag väntade Elias så låg han över mig och slog mig.
Jag får skylla mig själv som många säger men jag är bara såhär jag kan inte fast jag ibland har stor lust att bara dra åt skogen och ta mina barn och bara lämna skitet bakom mig.
Detta började redan vi träffades och det blev aldrig bättre men nu är det lugnt igen.
färnik skrev 2011-06-16 12:59:22 följande:

Då hoppas jag att det aldrig händer igen... Och att du, om det ändå gör det, kan lämna honom...