Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

Det är bara o vänta o se.
    Nu har jag ingen trosskydd men papper och parret är gul alltså gul flytning men geggig.
    Kanske mensen kommer nu iaf.

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥ BLOGG mamma84.bloggagratis.se/
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-05-18 10:21:25 följande:
    Usch orolig för bebisen efter gårdagens magsjuka, inte känt nåt utav den och tycker magen är mindre också.
    Svullnade har väl gått över ?
    Hmm men du om du är orolg kontaka bm men jag tror nog din sessa i magen har det bra inne i sin mammas mage
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-05-18 10:39:48 följande:
    Svullen har jag inte varit och jag var hos BM i måndags och d hördes fina starka hjärtslag från bebisen och den tom sparkade på dopplern och flyttade på sig.

Jag kan inte kontakta BM hur ofta som helst, hon blir ju galen på mig

Sessa? Ha ha du är säker du på en flicka. Vi får väl se på måndag om jag ens får veta och om den lever.
    Ja absolut det är en sessa där inne och du hon har det bra ska du se just nu sover hon bara.
    Jag kommer håg med Elias han var lugn i 1 dag och jag blev såklart rädd v 21 ca var jag då och det är då dom kan bli lite lugna.
    Det är okej och om du vill ha liv rusta lite på magen dansa sätt på musik ta en lampa mot magen drick kallt eller en isbit i munnen.
    Prata lite lugnt och känn med handen.

På måndag gumman fan jag längtar ju för dig med
  • 3 barns mamma84

Var är ni brudar o bebisar ?? saknar er ju

Beklagar STORT för er som inte kunde som dom inte orkade leva mer jag gråter för er.

Det är så att jag var gravid men TYVÄRR inte häller jag fick behålla ett ma här igen jag blir så arg jag blir så lessen så förbannad hjärtat mitt gråter !!

• 3 barns mamma84

Tack sugarruch och sofireee

Jag och mannen kommer inte att försöka igen vi har så mkt uppe i luften så jag vill bara njuta av min stora ''lilla'' elias. Han har det bra han äter sover och bajsar och igår ålade han fram till leksakerna på golvet och igår tog vi också fram spjälsängen till honom och tog bort vaggan

Grattis till vecka 23 en jätte fin nummer på denna graviditet ja nu gumman blir det bebis och snart har du din bebis det kommer gå så fort ska du se det är NU det går snabbt

sugarrush skrev 2011-05-25 07:25:39 följande:
    Åh vad tråkigt 2barnsmamma! Beklagar verkligen ditt ma. Ska ni försöka igen?
    Hur mår lille söte Elias?

Själv mår jag bra, vecka 23 idag! Galet vad tiden går fort! Ska till BM idag och få moderskapsintyg, kolla HB o lyssna på lilla hjärtat. Känner mig inte alls nervös, bebisen kickar och gör väsen av sig flera gånger om dagen. Jag är så GLAD, hela tiden! Kan inte fatta att det äntligen nog blir bebis!
  • 3 barns mamma84

Gud så härligt !! Klart ni kommer se vad som gömmer sig där inne FÅR jag gissa ? jag gissar på en Pojke

Safireee skrev 2011-05-25 09:31:02 följande:
    Visst är det en fantastisk känsla!! Jag har också svårt att fatta att det är sant! Detta händer verkligen! (och då har jag ändå ett barn sen innan, men jag tar verkligen inget för givet efter alla missfall som följde).

Ska på RUL om några timmar. Är inte så nervös, mest glad och förväntansfull! Ska bli så kul att få se lillen igen! Håll tummarna för en schysst BM som vill visa oss könet! Glad
  • 3 barns mamma84

Jag trodde du visste jag skrev mail till dig inbox och massa annt till dig när du ville ha information om ja du vet.

Jag gjorde ett test hos läkaren i onsdags förra vecka för jag tyckte att nu var det dags jag ville inte vänta mer och jag och sambon gick till läkaren gjorde 2 st tester och båda två gav svagt + som förra gången med läkaren frågade mig när jag hade sista mens och jag sa till honom att det hade jag i mars månad ca 14-15 mars.

Han sa att ca v 8-9 borde jag vara på och då skulle testet ha vissat starkare för mig. han sa till mig att återkomma på fredagen igen och så skulle vi se hur det då skulle vissa sig men nej tyvärr på torsdagen mellan torsdag och fredag känner jag det rinner ner i trosan och jag får ''knivhugg'' i magen och mår illa och som tarmmarna typ ger mig så jag typ tappar andan och har kraftig mensvärk. ser blod och blir lessen nu visste jag att det var över det satt likom i skall benet sen innan jag ringde till läkaren på fredagen avbokade tiden och så åkte vi in på gyn på förlossningen och där var samma tysk som innan som hade mig med förra ma:at och han frågade när vi hade sex och osv emn han kom fram till v 10 men enligt allt så fanns det lite kvar små små rester av fostret som jag antagligen skulle blöda ut eller så var skrapningen på hands ska till sjukhuset igen på fredagen och se vad som händer. Tror nog jag kommer blöda ut allt det är ju det jag vill annars blir jag sövd eller lugnande smärtlindring i vaginan och sen skrapar/opererar dom ut resterna

telgebo skrev 2011-05-25 09:48:23 följande:
    2 barns mamma: Nää men vad säger du? MA, stackare. Hur långt gången var du? Behövdu du skrapas.

Safiree: Lycka till på RUL.

Sugar: Vecka 23 redan, vad fort det går.

Vecka 18+2 här och lillflickan håller fortfarande sin mamma på halster med att inte röra sig speciellt mycket.
  • 3 barns mamma84

Okej men jag får skriva till dom då jag har missat okej fan ja skriver till dig igen då jag skrev ju från mobilen så jag hade skickat men det blev väl fel typist ! JAAAA åh gumman jag visste det hahaha tänk jag hade rätt e så glad för dig gumman.

telgebo skrev 2011-05-25 10:41:12 följande:
    Fy två barns mamma. Jag fick inget inbox av dig fick bara en kopia av dig på det jag skrev till dig om ja du vet vad (inget om er vänner här inne utan pappan till detta barn). Skriv igen om du vill. Du förrsten folk frågar efter dig inne på temp tråden hur det gått. Nu har jag gjort RUL, det är som jag trodde en flicka, hon var inte helsäker men ganska så. Jag kommer inte på namn, slår helt slint i skallen på mig, har så många namn men inget som känns JAAAAAAAAAAAA det blir det som jag känt med mina två äldre flickor. Förresten är jag så förbannad på exet som vägrar berätta för mina äldre barn om sitt halvsyskon
  • 3 barns mamma84
    jepp juste i oktober kommer vi till sverige igen då lär du fått sin sessa
    telgebo skrev 2011-05-25 10:57:27 följande:
    2 barns mamma84: Ja jag visst också det var väl jag som gav dig ledtråden via telefonen ju när du ringde mig ha ha.
  • 3 barns mamma84

*Fnissar* goa du gumman ja du får en prinsessa du med som jag sagt innan

sugarrush skrev 2011-05-25 11:20:12 följande:
    Åh vad ROLIGT med RUL!!! Blir nästan lite avis, vill göra det igen! Det är ju så mysigt att se sin lilla bebis.
    Ska du fråga om könet?

2barnsmamma: ju fler rätt du har i gissningarna (du är ju grym ju!), desto mer vågar jag tro på din spådom, att jag skulle bära på en flicka! Är du fortfarande övertygad om att jag får en tjej?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma