Plus igen efter mf/ma
Det är bara o vänta o se.
Nu har jag ingen trosskydd men papper och parret är gul alltså gul flytning men geggig.
Kanske mensen kommer nu iaf.
Det är bara o vänta o se.
Nu har jag ingen trosskydd men papper och parret är gul alltså gul flytning men geggig.
Kanske mensen kommer nu iaf.
Var är ni brudar o bebisar ?? saknar er ju ![]()
Beklagar STORT för er som inte kunde som dom inte orkade leva mer
jag gråter för er.
Det är så att jag var gravid men TYVÄRR inte häller jag fick behålla ett ma här igen jag blir så arg jag blir så lessen så förbannad hjärtat mitt gråter !!
Tack sugarruch och sofireee
Jag och mannen kommer inte att försöka igen vi har så mkt uppe i luften så jag vill bara njuta av min stora ''lilla'' elias. Han har det bra han äter sover och bajsar och igår ålade han fram till leksakerna
på golvet och igår tog vi också fram spjälsängen till honom och tog bort vaggan ![]()
Grattis till vecka 23 en jätte fin nummer på denna graviditet
ja nu gumman blir det bebis och snart har du din bebis det kommer gå så fort ska du se det är NU det går snabbt ![]()
Gud så härligt !! Klart ni kommer se vad som gömmer sig där inne
FÅR jag gissa ? jag gissar på en Pojke ![]()

Jag trodde du visste jag skrev mail till dig inbox
och massa annt till dig när du ville ha information om ja du vet.
Jag gjorde ett test hos läkaren i onsdags förra vecka för jag tyckte att nu var det dags jag ville inte vänta mer och jag och sambon gick till läkaren gjorde 2 st tester och båda två gav svagt + som förra gången med läkaren frågade mig när jag hade sista mens och jag sa till honom att det hade jag i mars månad ca 14-15 mars.
Han sa att ca v 8-9 borde jag vara på och då skulle testet ha vissat starkare för mig. han sa till mig att återkomma på fredagen igen och så skulle vi se hur det då skulle vissa sig men nej tyvärr på torsdagen mellan torsdag och fredag känner jag det rinner ner i trosan och jag får ''knivhugg'' i magen och mår illa och som tarmmarna typ ger mig så jag typ tappar andan och har kraftig mensvärk. ser blod och blir lessen nu visste jag att det var över det satt likom i skall benet sen innan
jag ringde till läkaren på fredagen avbokade tiden och så åkte vi in på gyn på förlossningen och där var samma tysk som innan som hade mig med förra ma:at och han frågade när vi hade sex och osv emn han kom fram till v 10 men enligt allt så fanns det lite kvar små små rester av fostret som jag antagligen skulle blöda ut eller så var skrapningen på hands
ska till sjukhuset igen på fredagen och se vad som händer. Tror nog jag kommer blöda ut allt det är ju det jag vill annars blir jag sövd eller lugnande smärtlindring i vaginan och sen skrapar/opererar dom ut resterna ![]()
Okej men jag får skriva till dom då jag har missat
okej fan ja skriver till dig igen då jag skrev ju från mobilen så jag hade skickat men det blev väl fel typist ! JAAAA åh gumman jag visste det hahaha
tänk jag hade rätt
e så glad för dig gumman.
*Fnissar* goa du gumman
ja du får en prinsessa du med som jag sagt innan