Plus igen efter mf/ma
Självklart får du vara hos bebisen efteråt ![]()
När jag fick didos fick jag inte utan jag fick sniffa på honom lite ge honom en puss och sen gick han iväg med sambon och bm till ett annat rum + vägning och mättning och till förlossningsrummet (vårt rum) och jag utan för op rummet i uppvakningen i 4 timmar. Sen fick jag träffa dom igen när jag kom ner
Men detta var i sverige.
När jag fick elias så var det härligt elias kom ut och jag fick se honom komma ut men sen så hade han inte luft så han blev masserad och fick lustgas för att kunna andas igen själv läskigt som fan och han var så tyst så tyst men allt gick jätte bra ska du veta och när allt var klart fick vi vår sötnos till oss
där låg han på mitt bröst och vi var så lyckliga !! sen sydde dom igen mig hihi
sen rullade vi in till op rummet en förlossningsrum och där låg jag i sängen i 4 timmar sambon med mig och lilla elias låg i sin säng + hos mig och sambon matade honom
Sen vägning och mättning osv osv men han var alltid hos oss det var helt magist !!!
Detta var i danmark
2barnsmamma: Det samma till dig!
Jag känner mig nästan säker på att bebis inte kommer vända sig utan att det blir snitt men jag hoppas ju fortfarande så vi får väl se hur det blir! Maken skulle nog tycka det var saksamma hur bebisen kommer ut. Vid ett snitt blir det kanske inte lika jobbigt för honom som det förmodligen är att stå på sidan vid en förlossning.... Men jag vill ju helst ha en vanlig förlossning om det är möjligt men man vet ju aldrig. Inte så att jag är motståndare till snitt för blir det så är det ju bara att gilla läget liksom..... Det som skulle kännas jobbigt är ju att man inte får vara med bebis efteråt eller får man det????
Pancakes antagligen ligger du inne på förlossningsrummet och väntar på att ni ska komma till op rummet
Men men, det var ju värre för min man som fick sitta och vänta på att jag skulle vakna. Jag sov ju som sagt, så tiden gick fort! 
Herregud! Då har barnen ökat med 1kg per graviditet, precis som min rektor trodde. (Folke 2130g, Einar 3100g och XXX 4000). Det lär ju inte bli ett fjärde barn i den här familjen i så fall.