• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • needtobreathe

Här är jaaag.. o som Sugar skrev så tar ja ju självklart me datan om de händer ngt! :) Låg död i soffan igårkväll o hade ont, massa sammandragningar som faktiskt började kännas o inte bara va obehagliga, men de avtog ju såklart.. grr! Jäkla unge o jävlas me mig! Men men.. nu ska ja vila lite igen, sovit dåligt..

Kram tjejer!

Odd, Superfina bilder!! :D

• Mabaja
    needtobreathe skrev 2011-03-20 09:56:29 följande:
    Här är jaaag.. o som Sugar skrev så tar ja ju självklart me datan om de händer ngt! :) Låg död i soffan igårkväll o hade ont, massa sammandragningar som faktiskt började kännas o inte bara va obehagliga, men de avtog ju såklart.. grr! Jäkla unge o jävlas me mig! Men men.. nu ska ja vila lite igen, sovit dåligt..

Kram tjejer!

du får betala ett relativt högt pris för din lilla nätta mage! =)
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Längtan efter liten

Kram tjejer!

men åkte du inte in? ville dom inte kolla upp dig? grr!
    Längtan efter liten är stor
  • MCT79

Kram tjejer!

Du är lurig du! Man vet aldrig. Du har inte varit inne på koll eller? Hoppas du kan vila lite nu!  Kram!
    nu jeklar...
  • Odetta
    Mamma till W skrev 2011-03-20 09:52:00 följande:
    ja wilda mår så bra så... ingen bricanyl på en vecka! =)
    Nästa gång tar jag vagnen med mig. 8 kg klump är inte så lätt att bära längre! =)
    Vad skönt! Kan du ta vagnen på bussen eller tar du bilden till V-ås då? Och nej, 8 kilo är inte så lätt att bära längre...I know! Vidar vägde 7580 gr när vi blev inlagda...7380 när vi blev utskrivna...ingen aning vad han väger idag, men förhoppningsvis är han ikapp sin viktnedgång igen Mammas lilla knubbis
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta
    MCT79 skrev 2011-03-20 09:46:51 följande:
    Ohh vad fina ni är Odd!! Å klart du ska hänga kvar... du "sitter ju i väggarna!"  =))
    hihi, tack
    Cat79 skrev 2011-03-20 09:52:13 följande:
    Odd: Underbara bilder :)

Väntar med med spänning från Sofy och Happiness.
    Tack
  • Mabaja
    Odetta skrev 2011-03-20 09:58:51 följande:
    Vad skönt! Kan du ta vagnen på bussen eller tar du bilden till V-ås då? Och nej, 8 kilo är inte så lätt att bära längre...I know! Vidar vägde 7580 gr när vi blev inlagda...7380 när vi blev utskrivna...ingen aning vad han väger idag, men förhoppningsvis är han ikapp sin viktnedgång igen Mammas lilla knubbis
    jag är klar med kursen i månadsskiftet så då blir det inget mer bussåkande. :)
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Odetta

Kram tjejer!

Passa på att vila allt du kan, en förlossning är som att springa ett maratonlopp! Och ladda med bra förlossningsmat...pasta är bra!!!
    Längtan efter liten skrev 2011-03-20 09:55:27 följande:
    Jag håller med, Odd du är en del av tapeterna här inne så du är så illa tvungen att stanna...
    så söt du är och och pojkarna...
    Längtar tills jag ser dig på tv :)

Ja Sofy mpste ju bara vara inne nu... kan inte vara något annat...
    Och happi får jag inte heller tag på...
    Hoppas allt är det som det ska.
    Gulliga ni är, tack! 
  • Odetta
    Mamma till W skrev 2011-03-20 10:00:26 följande:
    jag är klar med kursen i månadsskiftet så då blir det inget mer bussåkande. :)
    Åh vad skönt! GRATTIS
  • Längtan efter liten

">

ni måste bara höra den, den är ju så sorglig
    Längtan efter liten är stor
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma