• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84
    Dag och natt skrev 2011-03-19 15:39:55 följande:
    3 barns mamma: Vi flyttade från en tvåa på 54 kvm till en fyra på 91 kvm! Känns jätteskönt att få så mycket plats, men förrådet är mycket mindre så vi får slänga en hel del som ändå måste slängas men som man sparat "bara för att...". Glad Annars mår vi bra båda två, jag har haft två influensor på väldigt kort tid och har nån rethosta kvar som vägrar ge med sig. Till veckan ska vi få fler svar från obduktionen och jag hoppas att det ger ytterligare svar. Ikväll har jag bokat in oss på La Soiree på Tyrol bara för att få göra nånting annat än sitta hemma och ha dåligt samvete över att vi inte orkar plocka upp fler lådor (vi hade ca 100 flyttlådor! phew). Så det blir en överraskning till min sambo som undrar vad sjutton jag har hittat på. Flört
    Hoppas du mår bra med dina små pluttisar! 
    Kram!! 
    Vi bor på 98 kvm så det är stor det ni oxå bor på
    Mysigt med stort hus ju gumman.
    Denna känns bara så litet jag vill ha störreTungan ute

Gud så härligt med bara du och mannen så ni kan ta det lugt ett tag.
    Sen kan ni alltid vänta lite innan nu packar upp allt också så länge ni har lampa ni ser + tv uppe och dator haha och något att äta kanske ni kan äta varandra

Hoppas ni får svar som ni vill ha från obduktionenHjärta

Vi har det bra lite jobbigt med 3 barn men det går det går nog haha ibland blir man bara knäpp
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • sugarrush

Havsklippan: vad underbart med en så mycket större lägenhet! Och vad mysigt att hitta på något bara med killen ikväll. Han blir säkert jätteglad! Hjärta

Vi bor på 60 kvm och har världens minsta kök... lite deprimerande då jag fick lägga ett av mina stora intressen - matlagning och bakning, på hyllan när jag flyttade in hos killen.
    MEN nu håller vi på och lobbar hos hyresvärden för att få lägenheten ovanpå, den är på 160 kvm (egentligen mycket större än vi behöver ) och i två våningar! Håll tummarna, förmodligen får vi besked inom några veckor, och isåfall blir det inflytt i sommar. Hade varit helt perfekt!

Fjärde gången gillt?
  • Evve81

Sugar: Jag håller tummarna för att ni får den större lägenheten!

Vi bor ju i hus så vi har mycket plats 120 kvm är boytan men då det är snedtak uppe så är ytan större för man räknar bara där man kan stå upprät

• sugarrush
    Evve81 skrev 2011-03-19 19:59:16 följande:
    Sugar: Jag håller tummarna för att ni får den större lägenheten!

Vi bor ju i hus så vi har mycket plats 120 kvm är boytan men då det är snedtak uppe så är ytan större för man räknar bara där man kan stå upprät
    Åh vad mysigt med hus! *drömmer*. Gissar att ni har egen trädgård då också... härligt!
    Fjärde gången gillt?
  • kajsalisa

Tittar in en sväng såhär på kvällskvisten. Har inte skrivit på ett par dagar men läst allt.
    Nån som hört från Sofy senaste timmarna?! Devin verkar vara en liten rackarunge redan innan han kommit... ;)

• Sir Bubbalots mamma

nä inte ett pip från henne sen i morse när hon prata om att åka in på kontroll.. så de kanske e dax nu :)

• sugarrush

...fast sofy har säkert med sig datorn eller mobilen och uppdaterar om hon nu ska stanna kvar över natten.
    Ja, eller så tittade Devin ut helt enkelt, vem vet....!

Fjärde gången gillt?
  • Längtan efter liten

Tänker också på sofy...

Längtan efter liten är stor
  • MCT79

Sofy hur går det???

Å var i hela friden är Happiness?!  Jag hoppas INNERLIGT att det inte hänt något!!! :(((

I natt har jag drömt om er tjejer! Hahah, fast ni såg ju ut som min hjärna bestämde..  jag har också drömt att jag klättrade upp på en stege för att komma närmare månen när jag skulle ta en bild på den samt att min sambo tog hem sin älskarinna och satte på henne i vår soffa för att jag inte var sugen på sex just då.
    Älskarinnan hade dessutom lila zebraränder tatuerade över hela kroppen...

Gravid? Javisst!!

Idag MÅSTE jag scrappa ett kort till vår chef.... jag bara skjuter på det...

nu jeklar...
  • sugarrush

MCT, sjuk dröm! Zebraränder,.. hmm gillar han tjejer med klös i?
    Kan du inte beskriva hur vi såg ut i din dröm, så kan vi se om det stämmer?

Är också riktigt orolig för Happi nu. Sofy är säkert på fl, verkade ju som om slemproppen gick igår...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma